SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Hyundai Elantra promowany jako „gotowy na wyzwania przyszłości” (wideo)

Hyundai Motor Poland rozpoczął kampanię reklamową nowego modelu Hyundai Elantra, którego europejska premiera odbyła się w Polsce na targach motoryzacyjnych Motor Show 2016 w Poznaniu. Akcję przygotowały firmy Opus B i Havas Media.

Działania reklamowe zaplanowane zostały w internecie oraz w telewizji. Promują zwiększoną sztywność i wytrzymałość nadwozia oraz zastosowanie nowoczesnych technologii w Hyundaiu Elantra. Spot utrzymany jest w konwencji filmu science fiction, akcja toczy się pośród wybuchających bomb i pocisków.

 

Za przekaz kampanii oraz nośniki ATL odpowiada agencja Opus B, za przygotowanie kreacji internetowych, planowanie i zakup mediów dom mediowy Havas Media.

Dołącz do dyskusji: Hyundai Elantra promowany jako „gotowy na wyzwania przyszłości” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl