SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Sukces należy do ambitnych” w nowej kampanii Hyundaia Tucson (wideo)

Wystartowała kampania koncernu Hyundai Motor Poland, która promuje odświeżony model Hyundai Tucson. Za jej realizację odpowiadają agencje Opus B i Havas Media (Havas Media Group).

Article

Zaplanowane działania reklamowe będą realizowane w dwóch turach, od 7 do 30 września, a następnie od 5 do 25 listopada. W ramach kampanii pojawią się sponsoring i spoty telewizyjne oraz działania w mediach online.

Za adaptację i przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.

Za lokalizację spotu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja Opus B.

Importer w dwóch ostatnich kampaniach realizowanych w sierpniu promował modele i20 i Santa Fe.

 

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Sukces należy do ambitnych” w nowej kampanii Hyundaia Tucson (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl