68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021

Jury piętnastej edycji konkursu IAB MIXX Awards spośród ponad 230 zgłoszeń wyłoniło 68 nominacji do nagród. Laureatów konkursu poznamy 2 grudnia podczas gali online.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
68 nominacji do IAB MIXX Awards 2021

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB MIXX Awards 2021 zawalczą 42 kampanie reklamowe, które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. Największą popularnością wśród zgłaszających cieszyły się następujące kategorie: Marketing with Influencer, Brand Awareness and Positioning i Content Marketing.

Wśród nominowanych są m.in. projekty marek PPL Koral (Lody Ekipa), Canal+ ("Król"), Warka, CD Project Red ("Cyberpunk 2077") czy ING Bank Śląski.

Nominowani do IAB MIXX Awards 2021

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

IAB MIXX Awards kierowany był zarówno do agencji, domów mediowych jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii. Warunkiem wzięcia udziału było zrealizowanie projektu wykorzystującego przynajmniej jeden kanał digital.

Laureatów poznamy 2 grudnia. Wydarzenie organizowane jest przez IAB Polska.

Lista nominacji do IAB MIXX Awards 2021

grafika
grafika
grafika

Przypis: w kategorii w kategorii Offline Digitizing nominację otrzymała także kampania "Converse City Forests" marki Orbico, przygotowana przez agencję na_ty

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

PhytoPharm w gronie klientów Value Media

PhytoPharm w gronie klientów Value Media