SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

iCrossing z globalnym budżetem reklamy cyfrowej LG

Firma LG Electronics zatrudniła agencję iCrossing do obsługi swojego globalnego budżetu reklamy cyfrowej.

W przetargu na ten budżet iCrossing, którą w czerwcu zeszłego roku za 325 milionów dolarów przejęło wydawnictwo Hearst Corporation, pokonała inne, nie wymienione z nazwy agencje.

iCrossing będzie odpowiedzialna za ogólną globalną strategię LG w przestrzeni cyfrowej, w tym media, kreację i rozwijanie programów w wyszukiwarkach, serwisach społecznościowych i kanałach mobilnych.

Dołącz do dyskusji: iCrossing z globalnym budżetem reklamy cyfrowej LG

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl