IDC prognozuje spadek sprzedaży cyfrowych ramek fotograficznych

W 2008 roku na całym świecie sprzedano 9,1 miliona cyfrowychfotoramek, co oznaczało wzrost o 6,3 proc. w porównaniu z rokiem2007.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jednak w bieżącym roku segment ten odnotuje spadek o około 10proc., do 8,2 miliona sprzedanych ramek - prognozuje firma badawczaIDC.

Wzrost na jednocyfrowym poziomie ma wrócić w roku 2011. Jednakogółem w latach 2008 - 2013 średnie roczne tempo wzrostu wyniesiezaledwie 0,4 proc.

Analitycy IDC zauważają, że e-ramki stały się popularną opcjąwyświetlania cyfrowych zdjęć robionych za pomocą wszechobecnychaparatów fotograficznych i urządzeń w nie wyposażonych. Niestetyrynek ten został bezpośrednio dotknięty globalnym kryzysem, którynegatywnie wpłynął na wydatki konsumentów.

W najbliższych latach najpopularniejsze nadal będą fotoramki zprzekątnymi ekranu od 7 do 8,9 cala, chociaż coraz więcejzwolenników znajdą sobie większe urządzenia (od 9 do 10,9cala).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS