SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Idea pop sponsorem notowania "mtv 20 klubowych"

Idea Pop jest sponsorem, nadawanego w MTV Polska ...

Idea Pop jest sponsorem, nadawanego w MTV Polska, notowania "MTV 20 Klubowych". Umowa sponsoringowa między Ideą Pop a MTV została zawarta na okres 6 miesięcy.

Jedna z najpopularniejszych list przebojów w MTV Polska - "MTV 20 Klubowych" zyskała sponsora. Począwszy od 1 maja 2003, emisji programu na antenie towarzyszą billboardy sponsorskie Idei Pop.

"MTV 20 Klubowych" to program wprowadzający w nastrój weekendowych szaleństw. Co tydzień MTV odwiedza najpopularniejsze kluby w całej Polsce, prezentując listę największych przebojów muzyki house, disco i dance. "MTV 20 Klubowych" to ponad 100 min. klubowych rytmów.

W związku z objęciem sponsoringu nad notowaniem "MTV 20 Klubowych", Idea Pop, we współpracy z MTV, postanowiła również zaproponować widzom stacji interaktywną zabawę polegającą na głosowaniu na ulubione kawałki klubowe przez Internet. I-lista, bo tak nazywa się specjalne notowanie towarzyszące sponsoringowi, pojawiła się w serwisie www.mtv.pl na początku maja. Wielbiciele klubowych rytmów, odwiedzając stronę internetową MTV Polska, mogą oddać głos na jedną z piosenek zawartych na I-liście, zgłosić swoją propozycję do owego notowania oraz wziąć udział w specjalnym konkursie dot. pomysłu na hasło reklamowe Idei Pop.

Nagrody w konkursie funduje sponsor "MTV 20 Klubowych".

O współpracy z Ideą Pop mówi Dyrektor Marketingu i PR - Izabella Miejłuk:

" Idea Pop to bardzo młodzieżowa marka i jesteśmy bardzo zadowoleni, że zdecydowała się, na antenie MTV, wesprzeć tak nośne i ciągle rozwijające się zjawisko jakim jest muzyka klubowa".
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Idea pop sponsorem notowania "mtv 20 klubowych"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl