„Idź za głosem serca” – radzi Optima Cardio

Agencja OBTK (On Board Think Kong) rozpoczęła realizację nowej kampanii dla marki margaryny Optima Cardio (Bunge). Celem kampanii „Idź za głosem serca” jest edukacja na temat zdrowia serca i zachęta do obniżenia poziomu cholesterolu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Idź za głosem serca” – radzi Optima Cardio

Kampania „Idź za głosem serca” zachęca uczestników do aktywnego dbania o zdrowie, jednocześnie oferując szansę na atrakcyjne nagrody. Zainteresowani mogą wziąć udział w konkursie, zgłaszając swoją chęć udziału i obniżenia poziomu cholesterolu na stronie idzzaglosemserca.optymalnewybory.pl. Wybrani uczestnicy projektu będą, pod opieką dietetyka wdrażać nawyki żywieniowe i dotyczące aktywności sportowej. Kampania potrwa do końca roku. Na trójkę zwycięzców czekają nagrody pieniężne o wartości 10 000 zł.

Celem społecznym kampanii jest edukacja zdrowotna oraz zachęcenie Polaków do zmiany nawyków żywieniowych i starań o obniżenie cholesterolu. Inicjatorem kampanii jest marka margaryny funkcjonalnej Optima Cardio.

W ramach projektu realizowanego dla marki wspólnie z BusinessFactory, zespół agencji OBTK odpowiada za organizację konkursu dla konsumentów, tworzenie treści, zakup i optymalizację emisji reklamowych na Facebooku i Instagramie, współpracę z influencerami.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę