Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie

Najszybciej rosnącym profilem na Instagramie w lipcu był profil Igi Świątek, zaś najbardziej angazującym postem na tej platformie był wpis marki Lubella o makaronie w kształcie tenisowych paletek – wynika z najnowszej analizy firmy Sotrender.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie

Niekwestionowaną królową lipca na Instagramie była Iga Świątek. Po wygranej w Wimbledonie zainteresowanie tenisistką było ogromne na tej platformie – zaczęło ją obserwować 368 tys. nowych fanów. Jej profil był też najszybciej rosnącym profilem.

Tenisowy real-time marketing

W tym kontekście na uwagę zasługuje zdecydowanie marka Lubella (Maspex), która postanowiła upamiętnić historyczne zwycięstwo polskiej tenisistki tworząc na jej cześć makaron w kształcie paletek tenisowych.

Clou real-time marketingowej akcji było zachęcenie obserwujących do zaproponowania nazwy dla nowej wersji makaronu.
 

grafika

Instagramowy post na profilu marki zgromadził ponad 9 tys. polubień i ponad 4 tys. komentarzy i został najbardziej angażującym postem lipca w całej kategorii Jedzenie. Ponadto profil marki awansował o 249 pozycji w rankingu zaangażowania, plasując się na wysokim 6. miejscu.
 

grafika

Łódzki festiwal z rekordowym zainteresowaniem

W lipcu odbyła się kolejna edycja Łódź Summer Festival – festiwalu organizowanego przez miasto Łódź, który w tym roku cieszył się rekordową frekwencją.

Zainteresowanie wydarzeniem widoczne było również na Instagramie – i to nie tylko na jego oficjalnym profilu.
 

grafika

W kategorii Wydarzenia profil tej imprezy awansował o 14. pozycji, z liczbą 419 865 aktywności. Również treści na innych łódzkich profilach, i profilach partnerów wydarzenia, cieszyły się niemałym zaangażowaniem i wysokimi miejscami w naszych rankingach.

W kategorii Finanse post mBanku z zaproszeniem na festiwal był najlepszym postem miesiąca, w kategorii Podróże brylowały treści z profilu @kochamlodz, a na profilu łódzkiej Manufaktury przez niemal cały miesiąc z sukcesem nawiązywano do festiwalu i wydarzeń mu towarzyszących.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku