Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie

Najszybciej rosnącym profilem na Instagramie w lipcu był profil Igi Świątek, zaś najbardziej angazującym postem na tej platformie był wpis marki Lubella o makaronie w kształcie tenisowych paletek – wynika z najnowszej analizy firmy Sotrender.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie

Niekwestionowaną królową lipca na Instagramie była Iga Świątek. Po wygranej w Wimbledonie zainteresowanie tenisistką było ogromne na tej platformie – zaczęło ją obserwować 368 tys. nowych fanów. Jej profil był też najszybciej rosnącym profilem.

Tenisowy real-time marketing

W tym kontekście na uwagę zasługuje zdecydowanie marka Lubella (Maspex), która postanowiła upamiętnić historyczne zwycięstwo polskiej tenisistki tworząc na jej cześć makaron w kształcie paletek tenisowych.

Clou real-time marketingowej akcji było zachęcenie obserwujących do zaproponowania nazwy dla nowej wersji makaronu.
 

grafika

Instagramowy post na profilu marki zgromadził ponad 9 tys. polubień i ponad 4 tys. komentarzy i został najbardziej angażującym postem lipca w całej kategorii Jedzenie. Ponadto profil marki awansował o 249 pozycji w rankingu zaangażowania, plasując się na wysokim 6. miejscu.
 

grafika

Łódzki festiwal z rekordowym zainteresowaniem

W lipcu odbyła się kolejna edycja Łódź Summer Festival – festiwalu organizowanego przez miasto Łódź, który w tym roku cieszył się rekordową frekwencją.

Zainteresowanie wydarzeniem widoczne było również na Instagramie – i to nie tylko na jego oficjalnym profilu.
 

grafika

W kategorii Wydarzenia profil tej imprezy awansował o 14. pozycji, z liczbą 419 865 aktywności. Również treści na innych łódzkich profilach, i profilach partnerów wydarzenia, cieszyły się niemałym zaangażowaniem i wysokimi miejscami w naszych rankingach.

W kategorii Finanse post mBanku z zaproszeniem na festiwal był najlepszym postem miesiąca, w kategorii Podróże brylowały treści z profilu @kochamlodz, a na profilu łódzkiej Manufaktury przez niemal cały miesiąc z sukcesem nawiązywano do festiwalu i wydarzeń mu towarzyszących.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online