Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie

Najszybciej rosnącym profilem na Instagramie w lipcu był profil Igi Świątek, zaś najbardziej angazującym postem na tej platformie był wpis marki Lubella o makaronie w kształcie tenisowych paletek – wynika z najnowszej analizy firmy Sotrender.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Iga Świątek i łódzki festiwal królowały na Instagramie

Niekwestionowaną królową lipca na Instagramie była Iga Świątek. Po wygranej w Wimbledonie zainteresowanie tenisistką było ogromne na tej platformie – zaczęło ją obserwować 368 tys. nowych fanów. Jej profil był też najszybciej rosnącym profilem.

Tenisowy real-time marketing

W tym kontekście na uwagę zasługuje zdecydowanie marka Lubella (Maspex), która postanowiła upamiętnić historyczne zwycięstwo polskiej tenisistki tworząc na jej cześć makaron w kształcie paletek tenisowych.

Clou real-time marketingowej akcji było zachęcenie obserwujących do zaproponowania nazwy dla nowej wersji makaronu.
 

grafika

Instagramowy post na profilu marki zgromadził ponad 9 tys. polubień i ponad 4 tys. komentarzy i został najbardziej angażującym postem lipca w całej kategorii Jedzenie. Ponadto profil marki awansował o 249 pozycji w rankingu zaangażowania, plasując się na wysokim 6. miejscu.
 

grafika

Łódzki festiwal z rekordowym zainteresowaniem

W lipcu odbyła się kolejna edycja Łódź Summer Festival – festiwalu organizowanego przez miasto Łódź, który w tym roku cieszył się rekordową frekwencją.

Zainteresowanie wydarzeniem widoczne było również na Instagramie – i to nie tylko na jego oficjalnym profilu.
 

grafika

W kategorii Wydarzenia profil tej imprezy awansował o 14. pozycji, z liczbą 419 865 aktywności. Również treści na innych łódzkich profilach, i profilach partnerów wydarzenia, cieszyły się niemałym zaangażowaniem i wysokimi miejscami w naszych rankingach.

W kategorii Finanse post mBanku z zaproszeniem na festiwal był najlepszym postem miesiąca, w kategorii Podróże brylowały treści z profilu @kochamlodz, a na profilu łódzkiej Manufaktury przez niemal cały miesiąc z sukcesem nawiązywano do festiwalu i wydarzeń mu towarzyszących.
 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"