Iga Świątek globalną ambasadorką Infosys

Najlepsza polska tenisistka Iga Świątek została globalną ambasadorką firmy technologicznej Infosys.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Iga Świątek globalną ambasadorką Infosys
fot. Facebook/Iga Świątek

- Bardzo się cieszę, że dołączam do Infosys jako globalna ambasadorka. Bardzo podoba mi się, jak ta firma obecna jest w tenisie, sprawiając, że jest coraz bardziej innowacyjny. Wspólnie będziemy pracować nad wykorzystaniem technologii do ulepszenia mojej gry, ale też nad projektami poza kortem, które pomogą nam pozytywnie wpływać na społeczności, które potrzebują wsparcia - poinformowała na swoim profilu na Facebooku Iga Świątek.

 Infosys to pochodząca z Indii spółka z branży IT. Głównymi obszarami, w których się specjalizuje, są obsługa podatkowa, zarządzanie danymi biznesowymi, usługi finansowo-księgowe i zakupowe, transformacje biznesowe, obsługa procesów logistycznych oraz zarządzanie ryzykiem.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-iga-swiatek-robert-lewandowski-kto-ile-zarabia ##

To już kolejna nawiązana współpraca ambasadorska liderki światowego rankingu tenisistek WTA w tym roku. Świątek od tego roku promuje marki Visa, Porsche, Oshee czy markę strojów sportowych On. Sponsorem głównym zawodniczki jest PZU

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu