SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IgnitionOne nowym klientem PR Calling!

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
niedoszły klient
IgnitionOne to niech się weźmie do roboty, bo nawijać makaron to oni potrafią i PR-u nie potrzebują, znacznie gorzej jest z dowiezieniem obiecanego efektu, a nawet z próbą jakiegokolwiek wdrożenia, widać, że podejście francuskie, czyli praca 3-4h dziennie (nie mylić z wysoką efektywnością).
8 8
odpowiedź
User
IgnitionOne Polska
Drogi niedoszły kliencie, przykro nam, że nie udało się nawiązać współpracy.
Standardowo wdrożenie trwa u nas miesiąc ze względu na zbieranie danych przez system.
Czasami ten proces wydłuża się przez wymogi korporacyjne po obu stronach, w tym te dotyczące bezpieczeństwa danych. Większość klientów w Polsce pracuje z nami już kilka lat i ze świetnymi rezultatami. Nie jesteśmy typowym SaaS-em typu self-service, który klient musi sam ustawiać i obsługiwać, dostarczamy usługę full-service. Wiążę się z tym również sprawdzenie wszystkich kwestii biznesowych i technicznych przed wykupieniem systemu.
Bardzo proszę o ewentualny kontakt gdybym mógł jeszcze jakoś pomóc : krzysztof.nowicki@ignitionone.com
8 8
odpowiedź