Igor Wójcik i Marcin Nowak w Blomedia

Igor Wójcik i Marcina Nowaka dołączyli do działu sprzedaży sieci blogów Blomedia. Wójcik pracował ostatnio w Polsat Media, a Nowak – w Burda Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Igor Wójcik (na zdjęciu z lewej) w dziale sprzedaży sieci blogów Blomedia będzie odpowiadał za rozwój sprzedaży produktów reklamowych Blomedia. Do jego obowiązków będzie należała współpraca z domami mediowymi oraz klientami bezpośrednimi. Wójcik jest związany z branżą internetową od ponad 10 lat, w tym czasie pracując m.in. z serwisie ogłoszeniowym Trader.pl oraz portalu Gazeta.pl. Przez ostatnie dwa lata zajmował stanowisko kierownika sprzedaży w dziale internetowym Polsat Media.

grafika

Natomiast Marcin Nowak będzie zajmował się w dziale sprzedaży Blomedia sprzedażą powierzchni reklamowej klientom bezpośrednim. Nowak pracuje w branży od 10 lat. Wcześniej był związany z Burda Media, gdzie zajmował się sprzedażą powierzchni reklamowej do tytułów z segmentu IT Interactive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych