SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

IGRZ przyjęła nową metodologię badań reklamy zewnętrznej

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej pozytywnie zaopiniowała metodologię "Postar" do badania rynku reklamy out of home w Polsce. Rozwiązanie ma zostać wprowadzone w ciągu dwóch lat.

IGRZ przyjęła nową metodologię badań reklamy zewnętrznej

Na ostatnim posiedzeniu Rady IGRZ metodologię "Postar" za najlepszą do badania polskiego rynku reklamy zewnętrznej uznały firmy AMS, Clear Channel, News Outdoor, Ströer Polska i Business Consulting. Jedynie Cityboard Media zgłosiła wątpliwości, proponując zapoznanie się z innymi rozwiązaniami w tym zakresie.

W najbliższym czasie IGRZ zajmie się koordynacją wstępnych działań w zakresie wprowadzenia metodologii "Postar" na polskim rynku. Organizacja ocenia, że rozwiązanie może zostać wdrożone w ciągu dwóch lat.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IGRZ przyjęła nową metodologię badań reklamy zewnętrznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl