II edycja Galerii Plakatu AMS

"Popatrz w chmury, zostaw mury" to hasło II edycji konkursu Galerii Plakatu AMS

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Tematem tej edycji jest problem wandalizmu, zadaniem konkursowym - wezwanie do walki z brutalnością i głupotą, która dotyka nas wszystkich - pojedyncze osoby, spo-łeczności lokalne, miasta. Realizacja projektu Galerii Plakatu AMS opiera się o dwie edycje konkursu na plakat podejmujący tematykę społeczną, organizowane w ciągu roku.

Nowością w tej edycji jest dodatkowa kategoria plakatu komercyjnego. Jury w składzie Piotr Garlicki, Maciej Kałkus, Maria Kurpik, Andrzej Maruszeczko, Jacek Mrowczyk, Piotr Ruszak, Krzysztof Trusz, Mieczysław Wasilewski i Darek Zatorski wybierze naj-lepszy plakat reklamowy eksponowany na naszych ulicach w 2004 roku.  Galeria Plakatu AMS zainaugurowała swoją działalność w kwietniu 2004 roku. Jest to nowa formuła projektu prowadzonego w latach 1998-2003 pod nazwą Zewnętrzna Ga-leria AMS, a jej głównym zadaniem jest poprawa sposobu postrzegania reklamy na uli-cach miast oraz kreowanie wzorców estetycznych i funkcjonalnych reklamy zewnętrz-nej.

Tematem I edycji konkursu było hasło "Zapraszamy do...", a zadaniem konkursowym pokazanie piękna naszego kraju i zachęcenie do odwiedzenia  jednego z ośmiu regionów Polski. Na konkurs napłynęło ponad 130 prac. Jury pod przewodnictwem prof. Mieczy-sława Wasilewskiego z warszawskiej ASP przyznało siedem wyróżnień i nagrodę główną za plakat "Przyjedź na plażę do Trójmiasta" Michała Jochimka. Wszystkie nagrodzone prace prezentowane były latem na nośnikach typu citylight w głównych miastach. Do-datkowo prace z Warszawy i Sopotu zostały uhonorowane nagrodami Urzędów Marszał-kowskich Województw Mazowieckiego i Pomorskiego. Wystawa najlepszych prac odbyła się w czerwcu w warszawskiej Królikarni.

Od II edycji Galerii Plakatu AMS patronem medialnym konkursu jest miesięcznik Brief.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu