IKEA uruchomiła nowego chatbota

Sieć sklepów IKEA uruchomiła robotycznego konsultanta, który odpowiada prawidłowo na większość pytań klientów, zadanych naturalnym językiem. Wykonuje pracę kilkudziesięciu konsultantów.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
IKEA uruchomiła nowego chatbota

Chatbot drugiej generacji dostępny na stronie internetowej IKEA prowadzi rozmowy z klientami aż w 400 zakresach tematycznych. Dotyczą one zamówień, dostaw, płatności, reklamacji, zwrotów czy sklepów. Bazuje na sztucznej inteligencji od Google, rozumie język naturalny i nigdy nie śpi.

Obecnie podejmuje już ponad 5000 rozmów dziennie i na większość pytań odpowiada poprawnie. W szczycie rozmawia nawet z 60 osobami na raz. Już teraz wykonuje pracę kilkudziesięciu konsultantów.

– Chatbot pomógł zmniejszyć obciążenie Domolinii IKEA, które znacznie wzrosło po zamknięciu stacjonarnych sklepów IKEA z powodu epidemii. Dzięki temu jesteśmy w stanie odpowiadać klientom na dużą część pytań natychmiast, w trybie 24/7 – podsumowuje Marcin Liszewski, business leader w IKEA.

Chatbot IKEA został uruchomiony przez zespół K2Bots.AI, który dba również o jego ciągły trening. Dzięki temu automatyczny konsultant rozwija umiejętność odpowiadania na problemy klientów w sposób bardzo zbliżony do ludzkiego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/k2bots-ai-partnerem-genesys-w-polsce ##

Do projektu zespół K2Bots.AI zintegrował dwie globalne technologie – silnik rozumienia języka naturalnego Google Dialogflow oraz rozwiązanie contact center Genesys PureCloud.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem