SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

IKEA będzie promowana w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie

IKEA jest partnerem strategicznym „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, nowego programu Polsatu. O wprowadzenie produktów marki do formatu i jej promocję wokół produkcji dba agencja mediowa Wavemaker (GroupM/WPP).

Article

Wiosną br. Polsat zacznie emisję nowego programu wnętrzarskiego „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, prowadzić go będzie piosenkarka Anna Wyszkoni.

Partnerem strategicznym programu została IKEA. W każdym odcinku programu projektanci będą tworzyć projekty pomieszczeń najlepiej odpowiadających potrzebom i stylom życia bohaterów danego epizodu. Na przygotowanie projektu dostaną 36 godzin, część z nich przeznaczą na ‘wyścig zakupowy’ w sklepie IKEA, gdzie dobiorą rozwiązania z asortymentu marki.

Zmagania projektantów oceni dwuosobowe jury: Ania Cybulska - projektantka wnętrz i ekspertka z IKEA oraz uznany architekt i projektant Jakub Szczęsny.

Jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content

W polskiej edycji „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” IKEA chce pokazać szereg funkcjonalnych rozwiązań, prostych do wdrożenia i niekoniecznie kosztownych, a poprawiających jakość życia oraz zaprezentować szeroki asortyment, rozpiętość stylistyczną oraz cenową, a także proekologiczne rozwiązania.

Ma to być jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content, a jego realizacją w szerokim zakresie zajmuje się agencja Wavemaker. Dział agencji tworzący treści na potrzeby mediów i marketerów (Wavemaker Content) dba o skoordynowanie współpracy IKEA i Polsatu, zadaniem Wavemaker jest też wprowadzenie marki do produkcji oraz wypromowanie jej obecności w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”.

Partnerstwo strategiczne z programem „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” to kolejny szeroko zakrojony projekt branded content realizowany w Polsce przez IKEA. Marka przez lata sponsorowała programy wnętrzarskie z Dorotą Szelągowską, w których lokowała swoje produkty, była też strategicznym partnerem kanału HGTV.

Stworzenie kreacji do kampanii wspierającej udział IKEA w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” jest po stronie VMLY&R, a za produkcję formatu odpowiada Rochstar. Działaniami PR zajmuje się Garden Of Words.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: IKEA będzie promowana w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” w Polsacie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
melissa
Może i niezły ten program będzie , ale kto wpadł na pomysł , ze poprowadzi go Wyszkoni ??Z jakiego klucza , z jakiego powodu ??!
odpowiedź
User
google nie boli
Może z takiego:
"Grudzień 2020 był dla niej bardzo pracowitym miesiącem, nie tylko przez święta, ale również przez nowe projekty zawodowe i przygotowania do obrony pracy dyplomowej. 30 grudnia zdała egzamin i tym samym spełniła swoje marzenie - rok 2020 kończy z tytułem projektantki wnętrz."
odpowiedź
User
Jurek
wyszkoni niech lepiej idzie śpiewać a nie prowadzić program
odpowiedź