"Przyjaciółki" od 13 lat na antenie. Ilu widzów miał jubileuszowy sezon serialu Polsatu?

Średnio 665 tys. widzów oglądało w Polsacie 25. sezon serialu „Przyjaciółki” – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy odcinek zakończonego niedawno jubileuszowego sezonu zgromadził przed ekranami 739 tys. odbiorców.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
"Przyjaciółki" od 13 lat na antenie. Ilu widzów miał jubileuszowy sezon serialu Polsatu?
mat.prasowe

Polsat emitował tej wiosny serial „Przyjaciółki” w czwartki o godz. 21.15 między 6 marca a 22 maja br.  Średnia oglądalność premierowych odcinków 25. sezonu wyniosła 665 tys. widzów, co przełożyło się na 6,28 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich odbiorców, 7 proc. wśród widzów w wieku 16-49  i 6,27 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. 

Spośród 12. wyemitowanych odcinków największą widownię miał trzeci epizod wyemitowany 20 marca, który przyciągnął przed ekrany średnio 739 tys. osób. W trakcie 25. sezonu „Przyjaciółek” widownia nie spadła poniżej 506 tys. osób. Taką widownię miał odcinek z 1 maja br. 

Ubiegłej wiosny Polsat emitował 23. sezon “Przyjaciółek” w podobnym paśmie, czyli w czwartki o godz. 21.10. Według danych Nielsena wówczas widownia serialu po trzech pierwszych odcinkach wyniosła średnio 728 tys. osób, co przełożyło się na 6,39 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,22 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 6,36 proc. w grupie 16-59.

W obsadzie 25. sezonu “Przyjaciółek” ponownie wystąpiły: Małgorzata Socha, Agnieszka Sienkiewicz, Magdalena Stużyńska oraz Joanna Liszowska, wcielające się w role tytułowych przyjaciółek, a także Bartek Kasprzykowski czy Paweł Deląg.  

Serial „Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różnią je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. Serial jest emitowany na antenie Polsatu od 2012 roku, na zlecenie stacji produkuje go Akson Studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"