SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ilu widzów oglądało 'Na dobre i na złe' po zmianie pory emisji?

Piątkowe premiery nadawanego w TVP 2 serialu "Na dobre i na złe"miały w tym roku mniej widzów niż niedzielne premiery w ubiegłymroku, ale w sumie widownia premier jak i niedzielnych powtórek byłaznacznie wyższa. Większe były też wpływy reklamowe produkcji.

Ilu widzów oglądało 'Na dobre i na złe' po zmianie pory emisji?

Z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.plwynika, że w okresie od 11 stycznia do 21 czerwcabr. premierowe odcinki "Na dobre i nazłe" nadawane w piątki o godz. 20.10 śledziło 4,43 mlnwidzów, a udział TVP 2 w rynku wynosił wtedy 29,6 proc. w grupie 4+i 24,7 proc. w komercyjnej 16-49. Rok temu Dwójka w tym paśmiemiała znacznie mniej widzów, bo oglądało ją 2,61 mln osób przyudziale wynoszącym odpowiednio 18,86 proc. i 15,42 proc.

Niewiele mniejszą popularnością od premier, cieszyły sięnadawane w niedziele o 16.00 powtórki "Na dobre i nazłe". Oglądało je 3,8 mln widzów i dawały one Dwójcewyższy udział w rynku niż premiery, bo wynoszący odpowiednio 34,14proc. i 31,68 proc. W sumie widownia serialu w piątki i niedzieleto 8,23 mln osób. Dla porównania, w ubiegłym roku, gdy kanałpokazywał premierowe odcinki serialu w niedziele, przyciągały oneśrednio 5,9 mln widzów przy udziale na poziomie 51,06 proc. w 4+ i44,84 proc. w 16-49.

W obu pasmach emisji serialu Dwójka zdecydowaniewygrywała z konkurencją. W piątki w czasie nadawania"Na dobre i na złe" drugie miejsce zajmowałaTVP 1 z udziałem wynoszącym 18,34 proc., a dalejznalazły się: TVN (15,7 proc.) iPolsat (13,64 proc.), natomiast w niedzieleTVP 1 miała 19,78 proc. udziału,Polsat - 10,35 proc., a TVN -8,64 proc.

Przeniesienie premierowej emisji serialu z niedzieli na piątek,przyczyniło się do wzrostu przychodów reklamowych produkcji, cobyło celem tego zabiegu. Wpływy reklamowe z piątkowychpremier wyniosły 17,6 mln zł, natomiast niedzielne powtórkiprzyniosły stacji 11,8 mln zł. W analogicznym okresie 2008roku przychody z emisji premierowych w niedzielne popołudniawyniosły 12,2 mln zł.

Dane telemetryczne pokazują, że serial "Na dobre i na złe"oglądały najchętniej kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia,mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniempodstawowym i wyższym.

Kolejna seria odcinków "Na dobre i na złe" pojawi się na antenieDwójki jesienią.


Widownia premierowych odcinków "Na dobre i na złe" wpiątki
nadobreinazlpiatki

Widownia powtórek "Na dobre i na złe" wniedziele
nadobreinazleniedzielne

Profil widza "Na dobre i na złe"
nadobreiznazleprofil

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ilu widzów oglądało 'Na dobre i na złe' po zmianie pory emisji?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl