SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Imprezowa ryba piła od rysownika „Polityki” w ostrym spocie Tigera (wideo)

W internecie pojawiła się kolejna reklama napoju energetycznego Tiger (Maspex Wadowice) w ramach kampanii „Tiger Show”. Spot wspólnie z agencją Young & Rubicam Poland przygotował rysownik Janek Koza, na stałe współpracujący m.in. z tygodnikiem „Polityka”.

Article

W rysunkowym spocie ryba piła wymiotuje w toalecie i opowiada tygrysowi, jak wczoraj mocno imprezowała z koleżanką, która właśnie „wyszła z puszki”. Do tego w ostrych słowach narzeka na swojego szefa i fatalne samopoczucie. Tygrys daje jej Tiger Restart, po wypiciu którego bohaterka natychmiast czuje się o wiele lepiej.

Jest to kolejny spot w ramach trwającej od połowy marca kampanii w formacie „Tiger Show”. W poprzednich wystąpili puchacz imprezowicz (obejrzyj to), zapiany kogut (zobacz tę reklamę) oraz zapracowana sarna (obejrzyj to). Przy czym te reklamy były animowane i pokazywano je także w telewizji.

Nowy spot zaczyna się od komunikatu, że nie powinny go oglądać osoby niepełnoletnie ani dorośli, których łatwo urazić.

Dlaczego Maspex Wadowice zdecydował się przygotować taką reklamę swojego napoju? - Tiger to marka, która już nie raz dała się poznać z odważniejszej strony. Właśnie za to lubią nas konsumenci i takiego rodzaju humoru od nas oczekują. Wielu z nich wychowała się na takich produkcjach jak „South Park”, „Włatcy Móch” czy Kapitan Bomba” - tłumaczy portalowi Wirtualnemedia.pl Dorota Liszka, manager ds. komunikacji korporacyjnej w firmie. - Jako marka z dużym doświadczeniem na rynku wiemy, że tylko nieszablonowa i niestandardowa kampania ma szanse zainteresować młodych ludzi, którzy w obecnych czasach są bardzo wymagający jeśli chodzi o treść i formę reklamy. W przyszłości nie wykluczamy innych produkcji operujących niestandardową treścią i formą - dodaje.

Liszka zaznacza, że komunikacja w social media, szczególnie z grupą docelową Tigera, jest dużo swobodniejsza niż w innych mediach, dlatego można sobie pozwolić na odważniejszy przekaz. Ponadto na YouTubie spot jest wyświetlany tylko zarejestrowanym, pełnoletnim użytkownikom.

Rysunki do reklamy przygotował Janek Koza, znany reżyser filmów animowanych i wideo, autor komiksów i malarz, który od kilku lat publikuje swoje rysunki w tygodniku „Polityka”. Kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Young & Rubicam Poland. Za obsługę marki Tiger w mediach społecznościowych odpowiada agencja LemonSkyJWT.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Imprezowa ryba piła od rysownika „Polityki” w ostrym spocie Tigera (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bolek
Trzyma poziom... wody w klozecie...
14 8
odpowiedź
User
przemik
Już jest drugi filmik z serii "Tajger szoł" Tym razem bohaterem jest najlepszy przyjaciel człowieka czyli pies Mietek:) Jak dla mnie może być ale wiadomo, że nie wszyscy lubią taki rodzaj humoru.
10 9
odpowiedź
User
dw
Tylko, że Włatcy czy Kapitan przy całej wulgarności czy prostym humorze mają pewna dozę polotu. Tu nie ma ani polotu, ani energii jest tylko językowa kalka pławiąca się w rzygowinach. Ten spot to dowód na to, że marketerzy próbując dotrzeć do Trybsonów schodzą na poziom Trybsonów. Może i słuszne, ale bardzo smutne. Coś jak zawód szambonurka. Tez nieźle płatny.
12 9
odpowiedź