SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Indykpol ruszył z przetargiem na obsługę digital

Firma Indykpol wybiera w przetargu agencję do obsługi w digitalu. Marketer nie podaje dalszych szczegółów na temat trwającego postępowania.

Postępowanie, w którym Indykpol wybierze agencję do obsługi digital, ruszyło w drugiej połowie marca.

Indykopol, producent przetworów indyczych i mięsa, swoje działania marketingowe skupia ostatnio w telewizji. Pod koniec stycznia br. ruszyła akcja „Pełnia dobrego życia”, promująca produkty z mięsa indyczego. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Codemedia, który na stałe obsługuje marketera w tym zakresie.

Z kolei ostatnią kampanią z wykorzystaniem mediów internetowych była akcja z 2015 roku pod hasłem „Można jeść na okrągło”, którą przygotowały agencja So What (kreacja reklam) i Codemedia (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Indykpol ruszył z przetargiem na obsługę digital

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl