Infinity Group powiększa zespół

Jarek Antychowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży w agencji Infinity Group

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowy dyrektor będzie odpowiadał za wdrożenie strategii sprzedaży agencji, która zakłada pełniejszą współpracę z największymi przedsiębiorstwami i organizacjami. Od października zespół agencji zasilił też nowy grafik, programista oraz osoba do działu obsługi klientów. Rozwój agencji związany jest z pozyskaniem kilku nowych kontraktów i prowadzeniem zaawansowanych rozmów z przyszłymi Klientami.

Jarek Antychowicz wcześniej pracował na stanowisku dyrektora handlowego w branży IT, a przez ostatnie 4 lata odpowiadał za pozyskiwanie klientów w firmie WIB, jednej z największych firm w sektorze tekstyliów reklamowych dla klientów korporacyjnych. W tym okresie dzięki pozyskanym klientom, m.in. Unilever, Kompania Piwowarska, Nestle, Kraft Foods, Carlsberg Okocim i innym, firma powiększyła kadry od siedmiu do ponad stu osób. W Infinity Group Jarek zamierza położyć duży nacisk na propagowanie oferty agencji wśród największych przedsiębiorstw w Polsce i jednocześnie na pełne dostosowanie modelu działania firmy do wymagań klientów korporacyjnych. O planach związanych z agencją mówi: Infinity Group cechuje możliwość działania zarówno w zakresie kreacji, jak również usług marketingowych i narzędzi informatycznych, które wspierają procesy marketingu i sprzedaży. Łączenie tych trzech obszarów daje uzasadnioną nadzieję na bardzo efektywne i skuteczne działania na rzecz największych organizacji. Infinity Group to zespół specjalistów, który pokazał już, że jest w stanie zagwarantować naszym Klientom najwyższy poziom usług. W tej chwili kluczowe jest dostosowanie naszej oferty tak, aby coraz więcej Klientów korporacyjnych mogło w pełni korzystać z dotychczasowych doświadczeń agencji.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu