SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Infinity Media zajmie się kampanią polskich jabłek w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”

Dom mediowy Infinity Media zajmie się realizacją kampanii informacyjno-promocyjnej „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy” na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich. To efekt wygranego przetargu prowadzonego przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej.

PAP / Marcin BieleckiPAP / Marcin Bielecki

Kampania ma na celu promocję europejskich jabłek na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz pośrednio, biorąc pod uwagę reeksportowy charakter rynku ZEA, w innych krajach arabskich i azjatyckich. Jej hasłem jest „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”, a sloganem wspierającym „Ugryź jabłka z Europy – poznaj jakość i smak!”.

Strategia komunikacji jest oparta na trzech kierunkach działania: informacyjnym, angażowaniu i oddziaływaniu oraz utrwaleniu przekazu w świadomości odbiorców. Działania promocyjne będą skierowane do dwóch grup - konsumentów oraz klienta biznesowego.

Podstawowym narzędziem działań B2B ma być udział w największych targach i konferencjach w regionie (SIAL Middle East, WOP Dubai, Gulfood), a także spotkania z potencjalnymi partnerami biznesowymi. Działania promocyjne skierowane do konsumentów będą skoncentrowane wokół profili w mediach społecznościowych, strony internetowej, reklamie w prasie czy outdoorze. Dodatkowo, zostaną przeprowadzone akcje happeningowe i akcje promocyjne.

Infinity Media jest zaangażowane w całościowe działania promocyjne i organizacyjne dwuletniego projektu „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”.  Agencja ta była jedyną, która brała udział w prowadzonym przez Stowarzyszenie Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” oraz Związek Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej przetargu.

Przed rokiem polskie jabłka promowane były w Egipcie i Algierii – działania reklamowe realizowały wówczas agencje Partner of Promotion i Global Marketing Connection INC.

Dołącz do dyskusji: Infinity Media zajmie się kampanią polskich jabłek w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. „Siła smaku, witamin i kolorów - poznaj jakość jabłek z Europy”

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ciężki przypadek
Co za idiot to wymyślił? Poznaj smak jabłek z Europy i za to płaci Polska?
Czyli to jakiś deal ukraiński czy niemiecki?
Powinni promować europejskie samochody to by kupowali nasze Melexy!
Co za bzdura - no ale pewnie komuś się to opłaca i puści parę baniek w kosmos, a skorzystają inni
odpowiedź