Dziesiątki influencerów na prośbę Białego Domu promują wśród młodych szczepienia przeciw COVID-19

Biały Dom we współpracy z agencją Village Marketing nawiązał współpracę z dziesiątkami influencerów - gwiazd Instagrama, TikToka, Twittera czy YouTube, by zachęcali młodych Amerykanów do zaszczepienia się przeciw COVID-19.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Dziesiątki influencerów na prośbę Białego Domu promują wśród młodych szczepienia przeciw COVID-19
Christina Najjar, gwiazda TikTok promuje w USA szczepienia przeciw COVID

Administracja Joe Bidena za pośrednictwem agencji prosi internetowych influencerów o promowanie szczepionek przeciw COVID-19 wśród młodych użytkowników.

Jest to część działań zmierzających do wyeliminowania dezinformacji o szczepionkach i zaszczepienia nastolatków. Pokazuje również, w jaki sposób Biały Dom rozpoznaje siłę i wpływ kulturowy platform cyfrowych.

Masowa promocja szczepień

Jak poinformował w niedzielę Taylor Lorenz z The New York Times, administracja Bidena podpisała umowę z 50 influencerami z Twittera, YouTube, Instagrama i TikToka, aby za ich pośrednictwem dotrzeć do ogromnej liczby obserwujących, która w dużej mierze składa się z młodych użytkowników w wieku poniżej 30 lat.

The Times rozmawiał z niektórymi z tych, którzy otrzymali zapytania z Białego Domu za pośrednictwem agencji, prosząc ich o zajęcie się „ogromną potrzebą zwiększenia świadomości w przedziale wiekowym 12-18 lat”.

Według Centrów Kontroli i Zapobiegania Chorobom wiele osób w tej grupie wiekowej nie zostało jeszcze w pełni lub w połowie zaszczepionych przeciwko COVID-19 .Lorenz poinformował, że władze stanowe i lokalne również inicjują podobne inicjatywy z większą liczbą lokalnych wpływowych osób online.

Akcja rzuca światło na to, w jaki sposób rząd USA uznaje potęgę platform cyfrowych, ich najpopularniejszych użytkowników i kulturowy wpływ Generacji Z. W akcji bierze udział 18-letnia artystka Olivię Rodrigo, która w zeszłym miesiącu odwiedziła Biały Dom, aby porozmawiać z głównym doradcą medycznym dr Anthonym Fauci o szczepieniach.

grafika

Dezinformacja o szczepionkach jest gorącym tematem od początku pandemii, a antyszczepionkowcy przenoszą się na platformy mediów społecznościowych, aby szerzyć swoją retorykę. Firmy technologiczne, zwłaszcza Facebook, Twitter i Google, znalazły się pod presją, aby kontrolować, w jaki sposób takie fałszywe informacje są udostępniane ich użytkownikom.

Kampania Białego Domu rusza w momencie, gdy wariant Delta nadal powoduje wzrost liczby infekcji. CDC zaktualizowało swoje wytyczne w zeszłym tygodniu, aby zalecić, aby nawet zaszczepione osoby nosiły maski, ponieważ nadal mogą przenosić chorobę. Jednak to szczepionki nadal są bardzo skuteczne w zapobieganiu ciężkim przypadkom koronawirusa. Według CDC ponad 45 proc. wszystkich Amerykanów jest w pełni zaszczepionych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?
Materiał reklamowy

Marketing pod jednym dachem. Dlaczego warto łączyć kreację, produkcję i logistykę?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii