SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ING Bank Śląski i Volkswagen Group Polska członkami IAA

ING Bank Śląski i Volkswagen Group Polska dołączyli do grona członków IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.

Article

Obie firmy wzmacniają reprezentację największych reklamodawców i deklarują aktywne włączenie się w inicjatywy inspirowane przez IAA Polska. - Akces ING Banku Śląskiego oraz Volkswagen Group Poland cieszy tym bardziej, że w Stowarzyszeniu reprezentującym wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej mamy już przedstawicieli największych grup mediowych i reklamowych, natomiast w ostatnich miesiącach wzrasta siła kurii marketerów. Wydaje się, że najwięksi reklamodawcy coraz wyraźniej dostrzegają potrzebę ustanowienia reprezentacji wypowiadającej się w imieniu tej grupy podmiotów - powiedział Jerzy Minorczyk dyrektor generalny IAA Polska.

Na przełomie ubiegłego i bieżącego roku do Stowarzyszenia przystąpiły m. in. USP Zdrowie, Mastercard, Eurobank, Maspex, Facebook.

Marketerzy zrzeszeni w IAA Polska oraz współpracujący ze Stowarzyszeniem zaplanowali spotkanie w najbliższy poniedziałek 5 lutego. Udział w tym spotkaniu potwierdzili członkowie światowych władz IAA: Dagmara Szulce, managing director IAA Global oraz Paweł Kowalewski, vice president/area director Europe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: ING Bank Śląski i Volkswagen Group Polska członkami IAA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl