ING zachęca w nowej kampanii do rozmów o nadmiernej konsumpcji

ING Bank Śląski rozpocznie 25 grudnia kampanię reklamową swojego konta oszczędnościowego. Motywem przewodnim spotu jest refleksja o naszej coraz większej konsumpcji i pogoni za dobrami materialnymi. Akcję przygotowały Brain i MullenLowe MediaHub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ING zachęca w nowej kampanii do rozmów o nadmiernej konsumpcji

Spot pokazuje ludzi goniących za promocjami, zniżkami, wyprzedażami, którzy reflektują się, po o im tyle dóbr materialnych. Występujący w spocie Marek Kondrat zachęca, by zacząć oszczędzać na koncie ING Banku Śląskiego.

To nie jest kampania przeciw kupowaniu, ale promująca odpowiedzialne i przemyślane zakupy, bo taka postawa daje wymierną korzyść – oszczędności. Liczymy, że podsumowanie spotu przez Marka Kondrata - „Czy posiadanie stało się sensem naszego życia” - skłoni Polaków do refleksji: co jest nam naprawdę potrzebne i na czym polega konsumencka odpowiedzialność – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Wsparciem kampanii są oferty specjalne na koncie oszczędnościowym - 2,5 proc. w skali roku, przez 4 miesiące od założenia konta oszczędnościowego „Bonus na start” (dla nowych klientów) lub „Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus” (dla klientów obecnych).

Akcja rusza 25 grudnia. Spot emitowany będzie w telewizji i internecie. Komunikację uzupełnią reklamy na nośnikach zewnętrznych.

Kreację przygotowała agencja Brain, zakupem i planowaniem mediów zajął się MullenLowe Media Hub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś