ING Bank Śląski zachęca młodych, by "robili swoje"

Pod hasłem "Najlepiej robić swoje", wystartowała nowa, digitalowa kampania banku ING. Akcję przygotowały Gong i MullenLowe MediaHub.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
ING Bank Śląski zachęca młodych, by "robili swoje"

Nowy spot, przygotowany na potrzeby kampanii, promuje aplikację Moje ING i konto Mobi. Jego bohaterem jest Pablo M, fan jednej z marek butów sportowych. Chłopak przekonuje, że w życiu warto "robić swoje", nie przejmując się ocenami innych.

Kampania prowadzona jest w internecie. Obejmuje emisję spotu, reklamy display i mobile. Komunikację wspierają aktywności w social mediach.

Za kreację odpowiada agencja Gong, a za planowani i zakup mediów - MullenLowe MediaHub.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe