Inglot z globalną platformą e-commerce

Polska marka kosmetyczna Inglot uruchomiła na 28 rynkach globalną platformę e-commerce. Chce w ten sposób zapewnić spójne i nowoczesne doświadczenie zakupowe dla klientów na całym świecie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Inglot z globalną platformą e-commerce
mat.pras.

Nowa platforma marki Inglot oferuje intuicyjną nawigację i maksymalne dopasowanie do potrzeb użytkowników. Jej layout ma odpowiadać globalnej tożsamości Inglota, a treści na niej prezentowane oraz oferta są dostosowane do lokalnych rynków. 

Celem wdrożenia nowej platformy jest zwiększenie poziomu personalizacji – platforma ma oferować konsumentom trafniejsze rekomendacje i inspiracje.

Inglot podkreśla, że nowa platforma jest również elementem spójnej komunikacji i budowania emocjonalnej relacji z klientem. Ma też odzwierciedlać wartości marki, a jednocześnie być elastyczna i wrażliwa na różnorodność kulturową i konsumencką w poszczególnych krajach. 

Poprzez nową platformę e-commerce Inglot chce także wzmacniać globalną pozycję firmy i umożliwić dalszą ekspansję, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i wschodzących.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu