Inglot z globalną platformą e-commerce

Polska marka kosmetyczna Inglot uruchomiła na 28 rynkach globalną platformę e-commerce. Chce w ten sposób zapewnić spójne i nowoczesne doświadczenie zakupowe dla klientów na całym świecie.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Inglot z globalną platformą e-commerce
mat.pras.

Nowa platforma marki Inglot oferuje intuicyjną nawigację i maksymalne dopasowanie do potrzeb użytkowników. Jej layout ma odpowiadać globalnej tożsamości Inglota, a treści na niej prezentowane oraz oferta są dostosowane do lokalnych rynków. 

Celem wdrożenia nowej platformy jest zwiększenie poziomu personalizacji – platforma ma oferować konsumentom trafniejsze rekomendacje i inspiracje.

Inglot podkreśla, że nowa platforma jest również elementem spójnej komunikacji i budowania emocjonalnej relacji z klientem. Ma też odzwierciedlać wartości marki, a jednocześnie być elastyczna i wrażliwa na różnorodność kulturową i konsumencką w poszczególnych krajach. 

Poprzez nową platformę e-commerce Inglot chce także wzmacniać globalną pozycję firmy i umożliwić dalszą ekspansję, zarówno na rynkach rozwiniętych, jak i wschodzących.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii