SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Inne kryterium oceny popularności stron internetowych

Nielsen/NetRatings, jeden z wiodących serwisów badających ruch winternecie, planuje wycofanie się z oceniania popularności witrynna podstawie liczby odwiedzin.

Zamiast tego chce się skupić na mierzeniu czasu, jakiodwiedzający spędzają na danej stronie.

Firma już od jakiegoś czasu monitoruje średni czas spędzony nawitrynie oraz średnią liczbę sesji przypadającą na użytkownika.Dodatkowo, teraz zacznie sporządzać raporty na temat łącznej ilościczasu i liczby sesji dla wszystkich odwiedzających. Ma to daćogłoszeniodawcom, inwestorom i analitykom szerszy obraz tego, którestrony cieszą się największa popularnością.

Nielsen nadal będzie dostarczał informacje o liczbie odwiedzin,ale nie będzie ich oficjalnie oceniał pod względem popularności,przynajmniej, jeśli chodzi o to kryterium. Przedstawiciele firmytwierdzą, że czas spędzony na stronie jest lepszym wskaźnikiemzaangażowania użytkownika.

Źródło: Neowin

Dołącz do dyskusji: Inne kryterium oceny popularności stron internetowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl