SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

InPost rozstrzygnął konkurs na nowy wygląd Paczkomatów

InPost rozstrzygnął konkurs ArtInPost, w którym wybrał projekty nowego designu Paczkomatów. Na początku września zwycięskie i wyróżnione prace zostaną umieszczone na 100 Paczkomatach w całej Polsce.

Article

Konkurs ArtInPost był kierowany do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i wszystkich amatorów z zacięciem designerskim spowodował wyjątkowo duże zainteresowanie.

Zadanie konkursowe polegało na przygotowaniu ciekawego projektu grafiki na Paczkomat, który wyróżni urządzenie w przestrzeni, a także w oryginalny sposób uatrakcyjni nasze otoczenie. Zgłoszono ponad 6 tysięcy prac. Jury postanowiło przyznać aż 12 wyróżnień poza regulaminem.

Prace oceniało jury złożone z ekspertów z zakresu kreacji, wzornictwa, projektowania użytkowego i marketingu. Obradom przewodniczył Piotr Ruszkowski - dyrektor kreatywny Good Looking Studio. W zespole oceniającym pracowali: Lena Pianovska - członkini zarządu Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej, projektantka i współautorka wystaw oraz wernisaży, dyrektor kreatywna w studio brand designu - Livi; Karolina Podgórska - kierownik marketingu InPost, odpowiada za komunikację marki Paczkomaty; Marek Połosak - motion designer, grafik, artysta 3d, szef teamu kreatywnego w agencji Open Gate.

Jednocześnie organizatorzy dali możliwość oceny prac publiczności, każdy mógł zagłosować na projekty, które jego zdaniem były najciekawsze. W głosowaniu tym wzięło udział kilkadziesiąt tysięcy osób.

Miejsce pierwsze: Paulina Adamowska

Miejsce drugie: Karolina Marta Woźniak

Miejsce trzecie: Iwona Kazia Kalitan-Młodkowska

Już na początku września zwycięskie i wyróżnione prace zostaną umieszczone w miejscu docelowym - na blisko 100 urządzeniach InPostu w całej Polsce.

InPost planuje kolejne edycje ArtInPost. Partnerem konkursu jest Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: InPost rozstrzygnął konkurs na nowy wygląd Paczkomatów

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xxx
szajs..., zostawcie jednolite
3 10
odpowiedź
User
joker
Za dużo szczegółów mają.
1 6
odpowiedź
User
expert
miejsce drugie powinno być pierwszym, zdecydowanie.
1 3
odpowiedź
User
wujek
Pan Brzoska to jednak mistrze: zrobił sobie rebrading paczkomatów za paczkę ryżu :D Bo pewno prawa poszły do InPostu, a autorzy dostali parę zł na roczny abonament Adobe CC.
1 3
odpowiedź
User
WRO16L
Lubiłem te jednolite. Projekty nawet ciekawe, ale po co to? Przestrzeń mamy teraz zasr... reklamami i niepotrzebnymi szczegółami. Paczkomaty InPost wyglądały dotąd zbyt elegancko? Zbyt mało oczoyebnie?
3 3
odpowiedź