SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pięć ofert w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo

W przetargu Instytutu Książki na realizację w 2021 roku kampanii promującej czytelnictwo w Polsce wpłynęło pięć ofert. Złożyły je m.in. Media Group, Fabryka Komunikacji Społecznej i Effective Media Solutions - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comArticle

W odpowiedzi na przetarg Instytutu Książki na realizację w 2021 roku kampanii promującej czytelnictwo w Polsce wpłynęło 5 ofert. Złożyły je: agencja reklamowa DSK (z ceną 3,78 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (3,19 mln zł), Bringmore Advertising (3,63 mln zł), Effective Media Solutions (4,09 mln zł) oraz konsorcjum agencji Media Group z Syrena Communications (2,46 mln zł).

Budżet zaplanowanych przez Instytut Książki kampanii wynosi 4,3 mln zł.

Przedmiotem przetargu jest usługa przygotowania i przeprowadzenia kompleksowej kampanii promującej czytelnictwo w Polsce w tym roku, będącej kontynuacją kampanii pn. „Mała książka – wielki człowiek” realizowanej przez Instytut Książki w latach 2017–2020, skierowanej do osób posiadających i/lub wychowujących dzieci, promującej czytanie dzieciom od narodzin aż po czas pierwszych lat edukacji szkolnej oraz chodzenie z dziećmi do bibliotek. Wybrana w nim agencja będzie odpowiadać m.in. za przygotowanie koncepcji kreatywnej, strategicznej, planu mediów, produkcję materiałów audiowizualnych, zaangażowanie ambasadora kampanii i influencerów, prace copywriterskie, zakup czasu antenowego, realizację eventów, wynajem nośników reklamowych, płatną promocję w internecie i mediach społecznościowych, działania public relations i obsługę, organizację konkursu dla bibliotek.

Kampania ma być realizowana od momentu podpisania umowy do 15 grudnia br., z tym że przeprowadzenie kampanii w telewizji (w zakresie emisji spotów), radiu (w zakresie emisji spotów), internecie i mediach outdoorowych powinno zostać zrealizowane najpóźniej do 30 listopada br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pięć ofert w przetargu na kampanię promującą czytelnictwo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl