SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Inteligo bez opłat za przelewy przez internet i telefon

PKO BP znosi opłaty za przelewy przez internet i telefon dla nowych klientów indywidualnych Inteligo. Natomiast przy wykonywaniu transakcji kartą na kwotę minimum 100 zł miesięcznie nie płaci się za jej używanie.

Inteligo bez opłat za przelewy przez internet i telefon

W ramach zmian w ofercie Inteligo jej nowi klienci indywidualni nie będą płacić za przelewy krajowe i zlecenia stałe wykonywane samodzielnie przez internet i telefon oraz zyskają możliwość realizowania przelewów zagranicznych. Ponadto jeżeli konkretna osoba w ciągu miesiąca dokona debetową kartą płatniczą transakcji na kwotę minimum 100 zł, nie będzie płacić za korzystanie z tej karty.

PKO BP wprowadza te zmiany w ramach swojej strategii zakładającej do końca 2012 roku pozyskanie 1 mln nowych klientów, powiększenie wolumenu depozytów do 9,3 mld zł oraz wydanie 300 tys. kart kredytowych. Bank zapowiada, że będzie rozszerzał ofertę Inteligo o nowoczesne serwisy transakcyjne oraz centrum obsługi telefonicznej.

Za realizację projektów związanych z rozwojem bankowości internetowej Inteligo, a także iPKO, będzie odpowiadał Jacek Komaracki, który poprzednio pełnił w Grupie PKO Banku Polskiego funkcję prezesa IFS, spółki odpowiedzialnej za dostarczanie rozwiązań informatycznych i logistycznych iPKO oraz Inteligo. Obecnie jako dyrektor zarządzający pionem bankowości elektronicznej banku będzie jednocześnie zasiadał w radzie nadzorczej IFS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Inteligo bez opłat za przelewy przez internet i telefon

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerry
Mam to od dawna w m-Banku i nie myślę by się ludzie rzucili do Inteligo.
8 8
odpowiedź
User
Jolka
Jestem od dawna w inteligo, ale widzę, że pora się przenieść. Teraz ceni się tylko nowych.
8 8
odpowiedź
User
Anetta
w czas...ciekawe czy jako stary klient tez coś mi się należy...
8 8
odpowiedź
User
marmeladka
A czy ktos ma doswiadczenia w jakichs innych bankach, szukam fajnego konta internetowego.
8 8
odpowiedź
User
Ace
LOL :) ta decyzja to strzał w kolano, konkurencja już zaciera ręce, oczekując pilnie na starych klientów Inteligo, którzy właśnie zostali totalnie olani :)
8 8
odpowiedź