Inter-Iodex z nową identyfikacją wizualną od POiNTB

Firma Inter-Iodex produkująca środki dezynfekujące zyskała nową identyfikację wizualną. Zaprojektowała ją agencja POiNTB (należąca do wrocławskiej spółki Bees & Honey).

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Inter-Iodex z nową identyfikacją wizualną od POiNTB

Nowe logo Inter-Iodexu jest oparte na grafice z sygnetem opartym na kole. Zbiegający się okrąg w obrębie znaku ma kojarzyć się z procesami i innowacjami.

grafika

Całą nową identyfikację wizualną przygotowała wrocławska agencja POiNTB we współpracy z projektantami ze Studia w Formie.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day