Interactions Europe z biurem w Słowenii obsługującym region adriatycki

Międzynarodowa sieć internetowej reklamy natywnej Interactions Europe uruchomiła oddział w Słowenii, który będzie odpowiadać za działania firmy w całym regionie adriatyckim. Nowym biurem kieruje Iztok Malačič.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Interactions Europe z biurem w Słowenii obsługującym region adriatycki

Biuro Interactions Europe uruchomione w stolicy Słowenii będzie odpowiadać za sprzedaż reklam i nadzorowanie prowadzonych przez siebie kampanii, a także pozyskiwanie nowych wydawców i rozwój sieci we Włoszech i państwach dawnej Jugosławii.

Oddziałem kieruje Iztok Malačič, który z rynkiem reklamy i mediów jest związany od 16 lat. Wcześniej był m.in. członkiem zarządu słowackiej publicznej telewizji i radia, zasiadał także w działającym w Brukseli komitecie wykonawczym organizacji EGTA zrzeszającej przedstawicieli reklamowych z większości europejskich stacji telewizyjnych i radiowych. - Iztok jest osobą zorientowaną na realizację celów i skuteczne rozwiązywanie problemów. Ma przy tym niezwykle bogate doświadczenie mediowe i reklamowe, doskonałe relacje z przedstawicielami naszej branży w wielu krajach. Dowiódł wielokrotnie, że potrafi budować skuteczne zespoły i równie skutecznie nimi zarządzać - rekomenduje go Paweł Milcarz, partner zarządzający Interactions Europe.

Inne zagraniczne oddziały Interactions Europe funkcjonują m.in. w Pradze i Budapeszcie, ponadto dwa lata temu firma zacieśniła współpracę z europejskim biurem Solve Media Inc. w Londynie o wspólne raportowanie wyników do centrali w Nowym Jorku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day