Interaktywna gra kryminalna promuje Plus na Kartę

W ramach nowej kampanii Plusa na Kartę startuje gra interaktywna „Zaginięcie profesora Sempre”. Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają firmy Media Direction, Point of View, 121 PR, Socializer, Nobagames i GG Network.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„Zaginięcie profesora Sempre” to fabularna gra kryminalna, w której zadaniem uczestników jest gromadzenie dowodów i poszlak prowadzących do odkrycia tytułowej tajemnicy. Akcja - zaplanowana od 5 do 30 marca - obejmuje przede wszystkim stronę ktodoladowal.pl, a także szereg innych miejsc w internecie (serwis Plus.pl, profile Plusa na Facebooku, Google+, NK.pl i YouTubie, film umieszczony na ipla.tv, specjalny bot na Gadu-Gadu), gdzie znajdują się podpowiedzi. Zwycięzcy otrzymają smartfony (m.in. Sony Xperia S) i kody na filmy w Ipli.

grafika

Gra będzie reklamowana w serwisach z oferty Polsat Media (m.in. aplikacji iPla), Społeczności.pl (Fotka.pl), GG Network i na Facebooku. Akcję wymyślił dom mediowy Media Direction, który odpowiada też za koordynację działań i planowanie mediów na jej potrzeby. Scenariusz i mechanikę gry oraz oprawę graficzną i reklamy przygotowała agencja Point of View, dodatkowe zabawy wewnątrz gry stworzyła firma Nobagames, a za funkcjonalności związane z użyciem bota GG odpowiada GG Network. Natomiast wsparciem gry w mediach społecznościowych zajmują się agencje 121 PR (prowadzenie profili) oraz Socializer (wykonanie odpowiednich aplikacji).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?