SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interdeco Hachette korzysta z SARE

Interdeco Hachette Advertising Polska zostało kolejnym klientem korzystającym z SARE

Adresatami rozsyłanych przez Interdeco newsletterów są przede wszystkim domy mediowe i kluczowi reklamodawcy. Mailingi zawierają informacje dotyczące aktualnej oferty reklamowej, wielkości nakładu i sprzedaży, czytelnictwa czy planowanej tematyki oraz dodatków do pism.

"Widzimy coraz większe zainteresowanie wykorzystaniem e-mail marketingu w komunikacji z partnerami biznesowymi. Nie jest to dla nas zaskoczeniem, bowiem faktycznie trudno znaleźć skuteczniejszy sposób na szybkie przekazywanie informacji." - dodał Krzysztof Dębowski odpowiedzialny za markę SARE.

"Zdecydowaliśmy się korzystać z SARE, ponieważ zależy nam by w profesjonalny, nowoczesny i skuteczny sposób docierać do naszych klientów. Działania
e-mail marketingowe to ciekawa forma komunikacji, która z pewnością zwiększy zainteresowanie naszymi tytułami."- powiedziała Anetta Sroczyńska, szef marketingu w Interdeco Hachette Advertising Poska.

Dołącz do dyskusji: Interdeco Hachette korzysta z SARE

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl