Interdeco Hachette korzysta z SARE

Interdeco Hachette Advertising Polska zostało kolejnym klientem korzystającym z SARE

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Adresatami rozsyłanych przez Interdeco newsletterów są przede wszystkim domy mediowe i kluczowi reklamodawcy. Mailingi zawierają informacje dotyczące aktualnej oferty reklamowej, wielkości nakładu i sprzedaży, czytelnictwa czy planowanej tematyki oraz dodatków do pism.

"Widzimy coraz większe zainteresowanie wykorzystaniem e-mail marketingu w komunikacji z partnerami biznesowymi. Nie jest to dla nas zaskoczeniem, bowiem faktycznie trudno znaleźć skuteczniejszy sposób na szybkie przekazywanie informacji." - dodał Krzysztof Dębowski odpowiedzialny za markę SARE.

"Zdecydowaliśmy się korzystać z SARE, ponieważ zależy nam by w profesjonalny, nowoczesny i skuteczny sposób docierać do naszych klientów. Działania e-mail marketingowe to ciekawa forma komunikacji, która z pewnością zwiększy zainteresowanie naszymi tytułami."- powiedziała Anetta Sroczyńska, szef marketingu w Interdeco Hachette Advertising Poska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady