SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Interia.pl uruchomiła darmową pocztę Int.pl dla młodych bez reklam mailingowych (wideo)

Interia.pl uruchomiła bezpłatny serwis poczty mailowej Int.pl, w którym użytkownikom nie są wysyłane reklamy mailingowe. Wspiera to kampania reklamowa w telewizji, radiu, kinach oraz internecie.

Article

Int.pl ma wygląd i funkcjonalności podobne do podstawowego serwisu poczty mailowej na Interii. Wyróżnikiem jest to, że użytkownicy nie otrzymują automatycznie reklam mailingowych.

Witryna jest skierowana przede wszystkim do młodych internautów. Dostosowana do nich została także warstwa graficzna strony. Ponadto użytkownicy mogą dopasować wygląd poczty do swoich potrzeb, wgrywając zdjęcia jako tło swojej skrzynki.

Wydawca liczy, że nowy serwis przyciągnie użytkowników tym, że będą mogli w nim zakładać krótkie, proste adresy w domenie int.pl.

- Wzrost zasięgu wśród młodych internautów oraz testowanie nowych modeli biznesowych - to cele, które chcemy zrealizować poprzez Int.pl. Nasza propozycja z założenia ma spełniać podstawowe cele związane z komunikacją pocztową czyli wychodzić naprzeciw oczekiwaniom młodych ludzi żyjących i komunikujących się w epoce mediów społecznościowych - opisuje Radosław Kucko, członek zarządu Grupy Interia.pl. - Zakładamy, że poczta może stać się punktem wyjścia dla kolejnych produktów, skierowanych do millenialsów. Planujemy, że Int.pl szeregować będzie serwisy i usługi z portfolio Interii, które skierowane są do tej grupy odbiorców - zapowiada Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w firmie.

Startowi serwisu towarzyszy kampania reklamowa pokazująca, że Int.pl daje rozwiązanie problemów użytkowników innych kont mailowych: chroni przed spamem i oferuje krótkie, łatwe adresy. Reklamy mają też podkreślać także niezależność serwisu od rozwiązań proponowanych przez tradycyjne portale.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (m.in. Viva, MTV, Eska TV), radiu (RMF MAXXX i Radio Eska), kinach (Cinema City i Helios) oraz internecie (reklamy, aktywności w wybranych serwisach Interii i na Facebooku, współpraca z youtuberami związanymi z agencją Get Hero).

Spoty telewizyjne i kinowe wyprodukowało studio Eternal Monkeys, a przygotowaniem kreacji radiowych i ich udźwiękowieniem zajęło się RS Media.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 15,73 mln realnych użytkowników i 1,06 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 10,56 mln użytkowników i 751,2 mln odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Interia.pl uruchomiła darmową pocztę Int.pl dla młodych bez reklam mailingowych (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Rafał
Z gmailem bedzie ciezko wygrac ale próbować trzeba bo tradycyjne skrzynki portalowe raczej sie beda zwijały przez ilosc wysylanego spamu
odpowiedź
User
Tosiencja
Z gmailem bedzie ciezko wygrac ale próbować trzeba bo tradycyjne skrzynki portalowe raczej sie beda zwijały przez ilosc wysylanego spamu


gmail to już nie to
odpowiedź
User
Gosia
Z gmailem bedzie ciezko wygrac ale próbować trzeba bo tradycyjne skrzynki portalowe raczej sie beda zwijały przez ilosc wysylanego spamu


Gmail to zaledwie 15 GB (i to na wszystko, nie tylko na pocztę - tzw. dysk google); max 25 MB na załączniki w jednej wiadomości (zarówno na wysyłane, jak i przyjmowane), no i nie rozróżnianie adresów z kropkami i bez - dla Gmaila jan.kowalski i jankowalski to jeden i ten sam adres, co zmniejsza możliwości nazewnictwa skrzynek minimum dwukrotnie (o ile nie więcej!), a jak na razie gmail nie zdecydowało się do ponownego wrzucenia do niewykorzystanych adresów tych, które od ponad 2 lat nie są używane lub które zostały wręcz przez użytkowników skasowane wraz z całym kontem google
odpowiedź