Kampania prezentuje serwis Interia Wydarzenia w zupełnie nowej odsłonie, w której m.in.: zastosowano w rozwiązania technologiczne i UX (User Experience) zgodnie z najnowszymi standardami i trendami oraz wprowadzono nowy design.
- Użytkownicy dzięki wprowadzonym zmianom jeszcze szybciej odnajdą newsy, wywiady i materiały przygotowane przez ich ulubionych autorów. - informuje biuro prasowe Interii.
Najnowsza kampania portalu pokazuje, że Interia jest zawsze w centrum wydarzeń.
- Bezstronnie relacjonuje rywalizację polityków w wyborach parlamentarnych. Weryfikuje i sprawdza ich działania oraz obietnice. Oddaje głos lokalnym społecznościom oraz nagłaśnia skandale i afery. Dzięki współpracy z Polsat News i bardzo rozwiniętej sieci korespondentów przekazuje gorące newsy z Polski i całego świata. Interia Wydarzenia w swoim portfolio posiada najbardziej pożądane treści w sieci, w tym reportaże, pogłębione analizy na najbardziej elektryzujące tematy społeczne i polityczne, podcasty i programy video - czytamy w komunikacie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kraj-wybiera-interia-piotr-witwicki-wybory-polska,7169480365299841a ##
Spot wizerunkowy Interii będzie emitowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz w Internecie. Na nośnikach OOH pojawi się natomiast claim portalu „jesteśmy blisko tego, co bliskie Tobie”.
Redakcję serwisu Wydarzenia tworzą m.in.: Piotr Witwicki (redaktor naczelny portalu oraz gospodarz „Wydarzeń” i „Gościa Wydarzeń” w Polsacie), Dawid Serafin, Łukasz Rogojsz, Karolina Olejak, Tomasz Lejman oraz dziennikarze: Kamila Baranowska, Justyna Kaczmarczyk, Jolanta Kamińska, Magdalena Raducha, Jakub Szczepański i Łukasz Szpyrka. Pracą połączonego newsroomu portalu oraz PolsatNews.pl kieruje Łukasz Noszczak.










