Internauci wybiorą nowy smak cukierków Mentos

W ramach promowanej wizerunkiem Neymara, piłkarza FC Barcelony, kampanii marki Mentos w Brazylii, użytkownicy Facebooka zadecydują o nowym smaku cukierków.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

W związku z kampanią uruchomiona została specjalna aplikacja na Facebooku, w której brazylijscy internauci mogą głosować na swoje ulubione smaki Mentosów. Najpopularniejsze dwa wybrane przez internautów oraz Neymara w styczniu 2014 roku zostaną wprowadzone na rynek.

grafika

Mentos jest aktualnie obecny w 150 krajach, gdzie zatrudnia łącznie 17 tys. osób. Neymar podpisał umowę z brazylijskim oddziałem firmy w maju br., jeszcze przed swoim transferem do FC Barcelony, czego rezultatem jest kampania o nazwie „Mentosbol”. W lipcu br. koncern poinformował o odnotowaniu 30-procentowego wzrostu zainteresowania produktami sygnowanymi wizerunkiem piłkarza. W ramach współpracy Brazylijczyk będzie twarzą cukierków przez najbliższe dwa lata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski