SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internetowe Centrum Abonentów Cyfry+

Cyfra+ wprowadza zmiany w systemie obsługi abonentów

Od 6 grudnia Cyfra+ wprowadził zmiany w systemie obsługi swoich abonentów, którzy mogą teraz kontaktować się z pionem obsługi oprócz: telefonicznie, korespondencyjnie (list, faks, e-mail) lub odwiedzając jedno z 41 regionalnych biur obsługi także poprzez internet, korzystając z Internetowego Centrum Abonentów.

ICA to serwis, który za pośrednictwem internetu umożliwia użytkownikom Cyfry+ dostęp do informacji na temat ich abonamentu można m.in. uregulować należności kartą płatniczą, sprawdzić saldo i rozliczenia oraz szczegóły dotyczące odbieranego pakietu, a także wybrać oferty specjalne.

Z ICA korzystać mogą wszyscy abonenci Cyfra. Do systemu zalogować się można przez stronę www.ica.cyfraplus.pl lub klikając w ikonę ICA na stronie głównej www.cyfraplus.pl. Dostęp do serwisu jest chroniony numerem użytkownika i hasłem.
 
Aby ułatwić obsługę, serwis został podzielony na kilka bloków, np. oferta, finanse, dane adresowe, uprawnienia.

Obsługa przez internet to nowe rozwiązanie w branży płatnej telewizji w Polsce. Z rozwiniętych systemów elektronicznej obsługi klienta korzystały w naszym kraju dotychczas przede wszystkim banki, operatorzy sieci komórkowych oraz firmy oferujące usługi internetowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Internetowe Centrum Abonentów Cyfry+

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
stanga100
Oj, dałam się nabrać ! Wiele reklamy, hałasu medialnego i ... ciagłe zmieniane kanały, "odbierane mi kanały", mimo,że opłaty i korzystanie zgodne z umowa. Na ekranie "przypomnienia" o opłaceniu rachunku (koniec z fakturami, więc muszę sama wypisywać przekazy).. W II dzień Swiąt zabrano mi kolejny kanał (tym razem 217- 13THSTREET)i mam napis brak uprawnień.. A dodzwonić się do Cyfr ry, to doprawdy los szczęścia lub 30 min czekania. Na pocieszenie, mam umowe do końca roku. I TO MA BYĆ TO LEPSZE ???????
odpowiedź
User
Magdalena
Dodzwonić się do nc+ to droga przez mękę.Umowa wygasła.W ciągu ubiegłego tygodnia telefon się urywał i proponowano mi nowe,atrakcyjniejsze warunki ale nikt nie wspomniał o tym, ze po upływie 14 dni wygaśnięcia umowy należy zwrócić dekoder. Jestem stara i nie mogę chodzić,muszę czekać aż córka znajdzie czas i będzie mnie mogła zawieźć do punktu nc+.Naraz dostaję list z biura windykacyjnego z informacją ,że jestem winna 0,70PLN (!) i ,że w razie niedotrzymania terminu zwrotu sprzętu zapłacę kare 100PLN. To,że płaciłam cały czas po 110 PLN (bo niby telefonicznie dobrałam sobie jakieś pakiety??) i nikogo z pracowników nc+ nie interesuje. Takiej platformy należy unikać jak ognia i nie dziwię się,że tracą klientów.
odpowiedź