SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Internetowe malowanie w kampanii nowych połączeń LOT-u

Ruszyła kampania reklamowa nowych połączeń PLL LOT. W ramach akcji – przygotowanej przez firmy DDB, MRM Worldwide i Universal McCann – ruszył internetowy konkurs „Maluj z LOT-em samolotem”.

Rozpoczęta właśnie kampania PLL LOT reklamuje udostępnione właśnie przez tę firmę połączenia do Tallina, Kairu, Damaszku, Bejrutu, Hanoi, Tbilisi, Bratysławy, Kaliningradu i Erewanu. Głównym elementem akcji jest konkurs „Maluj z LOT-em samolotem” prowadzony na stronie internetowej malujzlotem.pl. W zabawie można wirtualnie zaprojektować koszulkę, korzystając z linii odzwierciedlających siatkę nowych tras LOT-u. Projekty najwyżej oceniane przez wszystkich użytkowników są co tydzień nagradzane, a autorzy trzech najlepszych prac wybranych przez jury otrzymają podwójne bilety do Hanoi, Damaszku i Bejrutu oraz koszulki ze stworzonymi przez siebie wzorami. Serwis malujzlotem.pl przygotowała agencja interaktywna MRM Worldwide.



Nowe połączenia LOT-u i promujący je konkurs do połowy października będą też wspierać działania reklamowe.

Kreację kampanii przygotowały agencje MRM Worldwide (internet) i DDB (pozostałe media), a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Dołącz do dyskusji: Internetowe malowanie w kampanii nowych połączeń LOT-u

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej
Dobry pomysł; wpisuję się na koszulkę ;)) Pozdrawiam
odpowiedź
User
Robert
Przepraszam, czy ktos puscil pawia na ta koszulke?
odpowiedź