SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Interwencja": 190 mln zł z reklam w dziewięć lat

Nadawany od 9 lat w Polsacie magazyn reporterski “Interwencja” oglądało w ub.r. średnio 1,54 mln widzów. Był to trzeci najlepszy wynik w historii programu, który w listopadzie ub.r. roku przekroczył liczbę tysiąca wydań. Magazyn przez te lata przyniósł z reklam łącznie 190 mln zł.

Największą oglądalność “Interwencja” miała dotąd w drugim roku emisji, czyli w 2004 roku (1,84 mln widzów) oraz w 2005 roku (1,81 mln) - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Natomiast najmniej widzów śledziło magazyn w 2008 roku (1,1 mln). Średnia oglądalność wszystkich wydań to 1,44 mln osób przy udziale na poziomie 18,24 proc. w grupie 4+ i 21,66 proc. w komercyjnej 16-49.

InterwencjaWszyscy 4+16-49
RokAMRSHR %SHR %
2003 (od 2 lutego)1 418 40617,27%20,73%
20041 840 36723,46%28,01%
20051 811 57323,97%28,01%
20061 438 28116,99%22,27%
20071 310 55515,07%19,70%
20081 100 55914,41%18,13%
20091 165 69515,58%17,39%
20101 385 30017,74%19,08%
2011 (do 28 grudnia)1 537 59320,71%20,95%
Średnia1 442 24318,24%21,66%


W zeszłym roku (dane do 28 grudnia) reporterski program Polsatu, nadawany wtedy w dni powszednie o 16.15, przyciągał średnio 1,54 mln widzów, co dawało stacji odpowiednio 20,71 proc. i 20,95 proc. udziału w rynku. Tym samym kanał wygrał z konkurencją, TVP 1 osiągała w tym czasie średnio 20,40 proc. udziału w grupie 4+, TVN - 14,90 proc., a TVP 2 - 5,69 proc. Polsat liderem był również w grupie komercyjnej.

2011 (do 28 grudnia)Wszyscy 4+16-49
StacjaAMRSHR %SHR %
Polsat -Interwencja1 537 59320,71%20,95%
TVP 11 514 17220,40%12,60%
TVN1 105 64414,90%17,00%
TVP 2422 5135,69%5,42%


Najpopularniejszym dotąd odcinkiem “Interwencji” było wydanie z 27 grudnia 2004 roku, które obejrzało 3,17 mln widzów. Wszystkie 20 najchętniej oglądanych wydań programu nadano w latach 2003-2005 poza odcinkiem 7 grudnia 2011 roku, który znalazł się na miejscu czwartym (miał 2,93 mln oglądających). 

Interwencja Wszyscy 4+16-49
Lp.DataAMRSHR %
127-12-20043 168 92928,87%
202-01-20042 986 63328,96%
326-01-20042 947 17435,97%
407-12-20112 934 84834,17%
528-12-20042 851 15929,72%
627-03-20032 842 65018,11%
714-01-20042 815 24234,29%
824-02-20052 760 72334,47%
904-01-20052 754 65431,38%
1003-03-20042 691 79237,75%
1111-03-20052 662 77933,48%
1227-12-20052 656 03026,91%
1308-02-20052 639 61935,46%
1425-02-20042 627 76935,69%
1502-03-20042 604 22437,97%
1631-01-20052 595 58730,62%
1706-02-20042 589 68135,94%
1828-02-20052 587 81433,61%
1913-12-20052 586 84331,82%
2001-03-20042 576 35434,45%


“Interwencja” z reklam przyniosła najwięcej w ub.r. - było to prawie 36,8 mln zł. Łączne wpływy z 9 lat emisji programu to niespełna 190 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów). 

RokWpływy
2003 (od 2 lutego)9 262 325
20048 684 955
200513 493 630
200613 710 675
200729 724 240
200827 723 800
200922 214 540
201027 493 070
2011 (do 28 grudnia)36 823 060
Suma189 130 295


Dane telemetryczne pokazują, że magazyn śledzą głównie kobiety, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym. 

  ADH %AFF
PłećMężczyźni41,56%86
Kobiety58,44%113
Wiek 4-92,45%41
 10-153,88%57
16 - 192,48%44
20 - 244,17%53
25 - 295,49%62
30 - 345,94%72
35 - 396,78%92
40 - 444,81%75
45 - 497,05%103
50 - 5413,70%170
55 - 5911,42%147
6031,84%158
Wlk. miastaWieś42,03%107
< 50 tys.25,37%105
50-100 tys.9,41%109
100-200 tys.6,43%80
> 200 tys.16,76%83
ZawódTop management3,06%35
Pracownicy średniego szczebla8,28%55
Pracownicy fizyczni i rolnicy23,06%115
Emeryci42,64%166
Inni22,96%75
WykształceniePodstawowe63,52%141
Średnie25,49%86
Wyższe4,67%37
Inne6,32%50


W każdym wydaniu “Interwencji” emitowane są dwa bądź trzy reportaże dotyczące różnych ludzkich spraw.  Magazyn prowadzą na zmianę Adam Kuklewicz i Michał Bebło.

Dołącz do dyskusji: “Interwencja": 190 mln zł z reklam w dziewięć lat

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rafi
Magazyn nadawany jest za wcześniej ( 16.15) duża liczba osób pracuje do 17 i 18 więc oglądalność jest mniejsza a może by tak przesunąć Interwencje na 19.20 po głównych Wydarzeniach.
odpowiedź
User
nick
W listopadzie Interwencji stuknęło 2000, a nie tysiąc jak piszecie w lidzie. Program zapewnia stacji pozycje lidera w paśmie. Po 9 latach to zdecydowany sukces.
odpowiedź
User
displej
Lubię oglądać ten program, wracam do niego od wielu lat - to jedna z tych pozycji w ramówce Polsatu, która bardzo wciąga i z której można się dowiedzieć ciekawych rzeczy i wysłuchać interesujących historii.
odpowiedź