IPG: spadek zysku i przychodu w III kw.

Holding reklamowy Interpublic Group (IPG) zakończył III kwartałbieżącego roku spadkiem zysku i przychodu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Zysk netto IPG wyniósł w III kwartale 17,2 miliona dolarów, wporównaniu do 38,7 miliona dolarów w analogicznym okresie rokuubiegłego.

W tym samym czasie przychód holdingu, do którego należą takieagencje jak Universal McCann i Initiative, zmniejszył się o 18proc., do poziomu 1,42 miliarda dolarów.

Z kolei za pierwsze dziewięć miesięcy 2009 roku IPG zanotowałstratę netto w wysokości 35,8 miliona dolarów, wobec 56,7 milionadolarów zysku w tym samym okresie roku 2008. Przychód spadł oprawie 17 proc., do poziomu 4,22 miliarda dolarów.

Według dyrektora wykonawczego IPG Michaela Rotha, powyższespadki mają swoje źródło w globalnej recesji, gdyż na jej skutekwielu klientów holdingu zredukowało swoje nakłady na reklamę izrezygnowało z licznych projektów.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu