iPhone już wpłynął na branżę komórkową

16 procent osób planujących w ciągu najbliższego pół roku kupićtelefon komórkowy, wyda swoje pieniądze na iPhone - wynika zsondażu firmy ChangeWave.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod tym względem na drugim miejscu uplasowała się Motorola zwynikiem 14 procent.

Respondenci zostali m.in. zapytani o ich poziom zadowolenia zposiadanego obecnie telefonu komórkowego. Produkt Apple zanotowałtu zdecydowanie najwyższy wskaźnik satysfakcji - 77 procent.

Za iPhonem znalazł się BlackBerry firmy Research In Motion (50procent), a następnie urządzenia Sanyo (48 procent), LG (41procent), Nokii (39 procent), Samsunga (37 procent), Motoroli (36procent), Palm (34 procent) oraz Sony Ericssona (29 procent).

Z badania ChangeWave wynika, że najbliższe miesiące będą bardzokorzystne dla operatora komórkowego AT&T, który posiadawyłączność na sprzedaż iPhone'ów w USA. 30 procent respondentówplanuje przenieść się do sieci AT&T w ciągu najbliższychsześciu miesięcy. Nietrudno domyślić się, że główną przyczynątakiego zachowania jest chęć posiadania najnowszego produktu firmyApple.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję