iProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg działań performance dla LINK4

Agencja iProspect (dentsu Polska) wygrała przetarg jednego z liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych – LINK4. Współpraca obejmie obsługę mediową we wszystkich kanałach digitalowych, opracowanie koncepcji strategicznej, planowanie i zakup mediów. iProspect został jednocześnie wyłączną agencją LINK4 odpowiadającą za działania performance w produkcie komunikacyjnym. Umowa ma charakter długofalowy.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
iProspect (dentsu Polska) wygrywa przetarg działań performance dla LINK4

– LINK4 nieustannie wdraża najnowsze usługi i rozwiązania technologiczne w obszarze marketingu online, naturalną więc dla nas drogą było rozpoczęcie współpracy z jednym z liderów w branży, jakim jest agencja iProspect. Jesteśmy przekonani, że eksperci z zespołu iProspect pomogą nam jeszcze skuteczniej dotrzeć z naszą ofertą do klientów i zadbać o ich jak najlepsze doświadczenia – podkreśla Mirosław Gilarski, członek zarządu LINK4.

– Ogromnie się cieszymy, że LINK4 zaufało właśnie nam. I że to nasza oferta, strategia i ambitne podejście do działań performance przekonało naszego nowego Klienta. W dentsu stawiamy na rozwój usług w tym zakresie, oferując klientom rozwiązania zorientowane na maksymalną efektywność i tym samym najlepszy zwrot z inwestycji. Jestem pewien, że zespół ekspertów dentsu wprowadzi działania LINK4 na najwyższy poziom – komentuje Jan Roman, New Business Director, dentsu Polska.

LINK4 jest pionierem ubezpieczeń direct i jednym z najbardziej rozpoznawalnych towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Spółka rozpoczęła działalność w styczniu 2003 i szybko awansowała do grona liderów rynku ubezpieczeń komunikacyjnych. Oferuje także m.in. ubezpieczenia domu, OC w życiu prywatnym, turystyczne oraz produkty z linii LINK4 Mama i Tata. Towarzystwo ubezpieczeniowe jest laureatem wielu prestiżowych nagród i wyróżnień, w tym tytułu Marka Godna Zaufania 2023. LINK4 należy do Grupy PZU, największego konglomeratu finansowego w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dentsu to sieć stworzona z myślą o przyszłości, pomagająca klientom przewidywać i projektować przełomowe rozwiązania oraz tworzyć nowe ścieżki wzrostu w zrównoważonej gospodarce. Przyjmując skoncentrowane na ludziach podejście do transformacji biznesowej, wykorzystuje           wnikliwość do łączenia marki, contentu, handlu i doświadczenia –      wszystko w oparciu o innowacyjną kreatywność. Główna siedziba znajduje się w Tokio, a 65 000 oddanych ekspertów pracuje w czterech regionach (Japonia, Ameryka, EMEA i APAC). Dentsu łączy japońską innowacyjność ze zróżnicowaną, globalną perspektywą, aby napędzać rozwój klientów i kształtować społeczeństwo.

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu