„It can wait” w kampanii o wypadkach drogowych wskutek korzystania ze smartfonów przez kierowców (wideo)

Niezwykle brutalne zdjęcia z wypadku samochodowego przedstawiają skutki do jakich może doprowadzić korzystanie ze smartfona podczas kierowania samochodem. Kampanię na zlecenie firmy telekomunikacyjnej AT&T zrealizowała agencja BBDO New York.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„It can wait” w kampanii o wypadkach drogowych wskutek korzystania ze smartfonów przez kierowców (wideo)
Kadr ze spotu „It can wait”

Kampania prowadzona jest pod hasłem „It can wait”. Na jej potrzeby powstał czterominutowy klip pokazujący codzienne życie kilku osób i rodzin, m.in. chłopca jadącego rowerem, kobietę podlewającą trawnik, przedsiębiorcę jadącego pick upem oraz kobietę, która z córką jedzie autem. Wszyscy spotkają się w chwili tragicznego wypadku.

W pewnym momencie kobieta prowadząca auto, jednocześnie rozmawiająca z kilkuletnią córką odwraca głowę w bok, by spojrzeć na smartfon. W tej właśnie chwili dochodzi do zderzenia jej auta z jadącym z naprzeciwka pick-upem - w momencie oderwania wzroku od jazdy zjeżdża na przeciwległy pas ruchu.

I w tej chwili film zaczyna się cofać, w zwolnionym tempie, kadr po kadrze - zatrzymuje się w chwili, gdy kobieta spogląda na smartfon. Spot kończy się zmieniającymi się hasłami, które głoszą m.in., że żaden mail, żadna wiadomość, żaden post nie są warte życia.

Czterominutowy klip przeznaczony do emisji w internecie ma dwie wersje 30-sekundowe, które będą emitowane w telewizji.

Dotychczas, w poprzednich latach kampania „It can wait” koncentrowała się głównie na SMS-ach. Teraz została rozwinięta, po tym, jak zrealizowane badania wskazały, że coraz częściej kierowcy korzystają ze smartfonów nie tylko do SMS-ów i rozmów, ale również do przeglądania serwisów społecznościowych i oglądania wideo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały