SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ITBC Communication dołącza do Stowarzyszenia Agencji Public Relations

Dwudziestą piątą agencją w gronie Stowarzyszenia Agencji Public Relations została ITBC Communication.

ITBC Communication na rynku PR działa od 1999 roku. Świadczy pełen zakres usług PR. Specjalizuje się w obsłudze podmiotów z sektora nowych technologii, real estate, retail oraz finansów. Ma także bogate doświadczenie w realizacji kampanii społeczno-edukacyjnych, np. dla sektora rolno-spożywczego. Zatrudnia ponad 20 konsultantów, a w 2019 wypracowała 5,37 mln zł przychodów i 2,35 mln zł income fee.

- Od początku naszego istnienia byliśmy zainteresowani aktywnymi działaniami na rzecz całej branży. Dlatego niemal dwie dekady temu ITBC była jedną z pierwszych agencji w ZFPR a przez kilkanaście lat aktywnym członkiem tej organizacji  - powiedział prezes  Jacek Jakubczyk ITBC Communication.

Jakubczyk w przeszłości piastował  funkcję członka zarządu Związku Firm Public Relations, jak również przez dwie kadencje zasiadał w Radzie tej organizacji.

- Rozdrobniona branża PR potrzebuje silnej i skuteczniejszej reprezentacji. Powstanie organizacji otwartej na szeroki rynek podmiotów świadczących usługi PR jest ważnym krokiem w kierunku podniesienia standardów, ale także wspólnej pracy środowiska na rzecz rozwoju całego sektora - wyjaśnia wstąpienie w szeregi SAPR prezes ITBC Communication.

SAPR powstało 20 października br. w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Na czele organizacji stoi prof. Dariusz Tworzydło, prezes agencji Exacto, związany także z Uniwersytetem Warszawskim.

W połowie września do SAPR wstąpiły 4 Publicity, Catchers, Compass PR i Spillo Media Group.

Dołącz do dyskusji: ITBC Communication dołącza do Stowarzyszenia Agencji Public Relations

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
Czy wiceprezes Hoffman wyjaśnił już kolegom ze Stowarzyszenia po co latał do Monaco i Miami i jak się robi prawdziwa kasę na "PR". Takie warsztaty byłyby nieocenione dla branży.
odpowiedź