Itella stawia na Toruń, powstanie 140 miejsc pracy

Fińska Itella Information otworzyła w Toruniu Centrum Outsourcingu Finansowego oraz Centrum Kompetencji IT, poinformowała spółka w komunikacie. Itella ma zainwestować w ciągu trzech lat 5 mln euro i stworzyć 140 miejsc pracy.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"W ciągu 3 lat Itella Information zainwestuje w toruńskie centrum prawie 5 mln euro. Utworzy tym samym co najmniej 140 nowych miejsc pracy dla specjalistów z dziedziny finansów i księgowości, a także informatyki" - czytamy w komunikacie.

W Centrum Outsourcingu Finansowego Itella Information scentralizowała usługi finansowo-księgowe. Z tego miejsca obsługuje zarówno klientów polskich, jak też zagranicznych, na zasadzie 'nearshoringu'.

Itella Group dostarcza rozwiązania do zarządzania przepływem informacji i produktów. Grupa, której częścią jest Itella Information, działa w dziedzinie usług pocztowych, logistyki informacji oraz logistyki w krajach północnej i środkowej Europy, jak również w Rosji. Grupa zatrudnia 31 700 pracowników. W 2011 roku przychody netto wyniosły 1,9 miliarda euro. Serwisy związane z przepływem i logistyką informacji są dostarczane pod marką Itella, zaś usługi pocztowe działające pod marką Posti (Fińska Poczta). Itella Group jest spółką skarbu państwa.

W zeszłym roku prezes Jukka Alho w rozmowie z agencją ISB informował że Itella traktuje Polskę jako kluczowy rynek i planuje zwiększać tu zatrudnienie.

W listopadzie 2010 roku Itella Information przejęła 100% udziałów w polskiej spółce Outsourcing Solutions z Poznania, jednej z wiodących krajowych firm w zakresie outsourcingu procesów biznesowych, finansów i rachunkowości, a także kadr i płac.

masz / isb / pr
Autor artykułu:
masz / isb / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu