SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jacek Balicki dyrektorem marketingu nc+

Od środy Jacek Balicki rozpoczyna pracę jako dyrektor marketingu platformy nc+. Poprzednio pełnił analogiczną funkcję w Samsung Electronics Polska, a wcześniej pracował m.in. w FireFly, P4, G7 i BBDO Group.

Jacek Balicki Article

Jako dyrektor marketingu nc+ Jacek Balicki będzie zarządzał zespołem specjalistów odpowiedzialnych za działania reklamowe, marketing abonencki, badania rynku, kreację oraz rozwój produktów. Ogółem ten dział liczy ok. 40 osób. Jednym z kluczowych zadań Balickiego będzie dalszy rozwój usług i produktów z segmentu premium.

Jacek Balicki przez dwa ostatnie lata pełnił funkcję dyrektora marketingu w Samsung Electronics Polska. Wcześniej przez trzy lata był partnerem zarządzającym i wspólnikiem Grupy FireFly. W latach 2006-2009 jako szef marketingu P4 odpowiadał za komunikację sieci Play (w tym jej wprowadzenie na rynek). Przedtem pracował w agencjach reklamowych, m.in. jako dyrektor zarządzający G7 i polskiego oddziału BBDO Group.

Przez ostatni rok działania marketingowe nc+ prowadzili menedżerowie odpowiedzialni za poszczególne segmenty. W kwietniu ub.r. z firmą rozstali się wiceprezes ds. business affairs, komunikacji i brandingu Beata Mońka (więcej na ten temat) oraz dyrektor wykonawczy pionu marketingu Canal+ Cyfrowego Marek Staniszewski (przeczytaj o tym więcej). Odejście Mońki wynikało z masowych protestów klientów przeciw ofercie debiutującej wtedy na rynku nc+.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jacek Balicki dyrektorem marketingu nc+

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
RyszarD
czyli początek końca nc+.
21 13
odpowiedź
User
Troy
Nie zmieni nazwiska przy tej okazji?
14 10
odpowiedź
User
ja czyli ja
Czyli display dla NC+ będzie robiła ta sama firma która pracowała dla Samsung i P4 ...
13 10
odpowiedź
User
Szaman
Platforma, która straciła w pół roku 300 tysięcy abonentów, rzeczywiście potrzebuje nowego dyrektora od marketingu. Ale ja i tak numery sprzed roku pamiętam. Choć w sumie urazy nie żywię, bo w cp jednak lepiej.
9 8
odpowiedź