Jacek Rakowiecki rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej

Jacek Rakowiecki, były redaktor naczelny miesięcznika „Film”, został nowym rzecznikiem prasowym Telewizji Polskiej i kierownikiem Centrum Informacji TVP.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Rakowiecki zastąpił na stanowisku rzecznika prasowego TVP Joannę Stempień-Rogalińską, która pozostaje w zespole Centrum Informacji. - Zmieniła się koncepcja - dowiedzieliśmy nieoficjalnie w TVP. Kierownictwo spółki chce, by rzecznik stał się twarzą Telewizji Polskiej i zajmował się jej reprezentacją na zewnątrz. Taką rolę ma sprawować Rakowiecki.

Jacek Rakowiecki w czasach studenckich na Uniwersytecie Jagiellońskim działał w opozycji demokratycznej, będąc m.in. redaktorem drugoobiegowego pisma studenckiego „Indeks” (1978-80), a następnie pracował w „Tygodniku Powszechnym” (1982-1988) - od funkcji gońca do sekretarza redakcji. W 1989 r. związał się z „Gazetą Wyborczą” - był sekretarzem redakcji, kierownikiem działu kultury, a także dyrektorem wykonawczym i członkiem zarządu Agory.

Następnie pracował jako sekretarz programowy Canal+ Polska, a w 1999 r. został redaktorem naczelnym dwutygodnika „Viva!”, w 2001 r. - naczelnym „Przekroju”. Od 2004 r. kierował miesięcznikiem teatralnym „Foyer”, a następnie był pierwszym zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”. Od lipca 2007 roku do września ub.r. był redaktorem naczelnym miesięcznika „Film”. Ostatnio pełnił funkcję selekcjonera Warszawskich Spotkań Teatralnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA