SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jacek Wyrzykiewicz, PR&marketing services manager Hochland Polska podsumowuje rok 2019 i wskazuje trendy na rok 2020

W naszym cyklu rocznych podsumowań swoje podsumowanie 2019 roku oraz prognozy na 2020 rok wskazuje  Jacek Wyrzykiewicz, PR & marketing services manager w Hochland Polska:

Article


WYDARZENIE ROKU:

Zdecydowanie 25 lat Hochland w Polsce. Marki oferowane przez Hochland Polska po 25 latach to najbardziej znane marki na rynku serów w Polsce. Rozpoznawalność i świadomość marek kształtuje się na poziomie 83 proc. dla marki Hochland, 77 proc. dla Almette (źródło:GFK Polonia).

Konsumenci deklarują, że kojarzą markę Hochland z hasłem: „To jest pyszne!”, z eksperckością w kategorii serów, wysoką jakością i z różnorodnością smaków. Konsumenci kojarzą również Hochland poprzez produkty – sery topione czy żółte w plastrach i zapewne jak mówią – ser, myślą: Hochland! Z kolei w przypadku serów Almette konsumenci wskazują, że produkt jest lekki, puszysty, pyszny, delikatny, naturalny, ma też unikalne na rynku opakowanie, przez co skutecznie wyróżnia się na półce. Konsumenci wiedzą, że sięgając po produkty firmy Hochland Polska nigdy się nie zawiodą.  Hochland to marka numer jeden pod względem wartości sprzedaży, z ponad 10% udziałem w rynku serów ogółem. Nasze udziały w segmencie serów topionych wynoszą ponad 50 proc., Almette - 66 proc., udział sera pleśniowego Valbon 5 proc., a twardy ser Hochland – 2,3 proc. rynku (wartościowo, źródło: Nielsen).

SUKCES ROKU

Natura zawsze była wpisana w działalność Hochland, ale to co udało się osiągnąć w tym roku jest dla nas sukcesem. Ważne są dla nas kwestie ekologiczne, które stanowią kluczowy punkt w naszej strategii zrównoważonego rozwoju. W tym obszarze sięgamy np. po rozwiązania gwarantujące redukcję zużycia wody, energii oraz ilości generowanych opakowań czy emisji gazów cieplarnianych poprzez ograniczenie transportu. Optymalizujemy zarządzanie odpadami, redukujemy ilość materiałów wykorzystywanych do produkcji opakowań, korzystamy z odnawialnych źródeł energii. To realne inwestycje, które dzieją się na naszych oczach i przynoszą efekty. Przykładem są inwestycje prośrodowiskowe w zakładzie w Węgrowie, które pozwalają nam na ponad 6-krotne ograniczenie zużycia pary, a co za tym idzie – energii. Naszym celem strategicznym jest obniżanie wpływu na środowisko o 1,5% rocznie. Krok po kroku, konsekwentnie realizujemy te założenia.

SERWIS/KAMPANIA/PROJEKT ROKU

To ponownie ogólnopolska loteria Almette, która zyskała już status tradycji. Stała się wydarzeniem, które każdego roku jest wyczekiwane przez naszych konsumentów i partnerów handlowych. To wyjątkowa akcja, która z edycji na edycję cieszy się coraz większą popularnością. Loteria oprócz celów sprzedażowych realizuje także cele wizerunkowe. Towarzyszy jej idea, która zwraca uwagę na zbyt szybkie tempo, w jakim żyjemy i promuje styl życia bliski naturze i jej rytmowi. Konsumenci zmęczeni miejskim chaosem, mają silną potrzebę „zatrzymania się” i ucieczki do natury. Dlatego główną nagrodą w naszej loterii jest wyjątkowy, całoroczny, drewniany domek u podnóża Tatr - wymarzone miejsce do takiego właśnie oderwania się od codziennego pędu. Z każdą edycją wprowadzamy dodatkowe narzędzia komunikacyjne, które uatrakcyjniają loterię i umożliwiają uczestnikom jeszcze lepsze poznanie tej unikalnej nagrody.

TREND ROKU

Przywiązujemy ogromną wagę do jakości surowców i ich pochodzenia, stawiamy na lokalność, dbałość o dobrostan zwierząt i rozwiązania sprzyjające środowisku. Równie ważne są dla nas kwestie ekologiczne, które stanowią kluczowy punkt w naszej strategii zrównoważonego rozwoju.

PROGNOZY NA 2020 ROK

Chcemy w 2020 roku umacniać pozycję lidera rynkowego, który kreuje trendy i wciąż zaskakuje nowymi produktami – wygodnymi w konsumpcji i pysznymi. Pokazujemy, że branża serowa może być kreatywna, odważna, innowacyjna – tu też jest miejsce na nowe pomysły, smaki i formy podania. Stale pracujemy nad doskonaleniem naszego portfolio i jego optymalizacją – chcemy, by sery Hochland kojarzyły się konsumentom z najwyższą jakością, różnorodnością i wyjątkowym smakiem.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jacek Wyrzykiewicz, PR&marketing services manager Hochland Polska podsumowuje rok 2019 i wskazuje trendy na rok 2020

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl