SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Jaguar reklamowany w teledysku duetu Xxanaxx i Marek Biliński

Trwa polska odsłona kampanii Jaguar "Set the pace". Brytyjska marka motoryzacyjna ulokowała Jaguara I-PACE w utworze “Duch” duetu Xxanaxx i Marek Biliński.

Article

– Od początku planowaliśmy stworzyć projekt zakorzeniony lokalnie, zamiast adaptować europejską kampanię "Set the pace".. Marka Jaguar, która z jednej strony czerpie ze swojej eleganckiej historii, z drugiej nawiązuje do najnowszych trendów, świetnie wpisuje się w muzyczną współpracę duetu Xxanaxx i Marek Bilińskiego – mówi Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu Jaguar Polska.

Teledysk do piosenki "Duch" zbudowany jest z trzech części. Widz poznaje na początku parę bohaterów, Klaudię i Michała, którzy wyruszają z miasta w poszukiwaniu odpowiedzi na nurtujące ich pytanie.

Część druga to retrospekcje – które uzupełniają całą historię i coraz bardziej wyjaśniają motywy działania bohaterów. Ostatnią część stanowi zakończenie filmu, cel podróży, gdzie w futurystycznym domu w Dolinie Mgieł, usytuowanym w lesie, czeka na nich Marek Biliński. W klipie przewija się Jaguar I-PACE.

Reżyserię teledysku powierzono Marcinowi Filipkowi. Za zdjęcia odpowiada Wojciech Zieliński, a za produkcję klipu – Film Fiction. Autorem koncepcji kreatywnej jest agencja Cut The Mustard.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jaguar reklamowany w teledysku duetu Xxanaxx i Marek Biliński

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wojtek
Szacunek dla Pana Marka Bilińskiego (jego twarz pojawia się w 0:49). Pojawia się jak by nie patrzeć w reklamie, ale nic nie traci z godności artysty w starym, dobrym znaczeniu.
0 0
odpowiedź
User
Tolek
Wyjątkowo słaba produkcja.
1 0
odpowiedź
User
Nick
Gdybym miał Jaguara, to chyba bym go sprzedał po obejrzeniu tej ciągnącej się jak glut dłużyzny.
0 0
odpowiedź
User
kontestator
Szkoda, że ta Pani "śpiewa"
0 0
odpowiedź
User
Krzysztof
Oczywiście, wszystkie kraje promują w wersji globalnej, a Polska oczywiście musi być inna, a później zaskoczenie i pretensje do JAGUARA, że wypowiedział umowę Polskiemu importerowi.
0 0
odpowiedź